Flyverdragter, endnu engang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

dorthemus

spj skriver:

Min datter er 17 måneder og jeg har købt en str. 86.
Hun er først lige kommet op i str. 80 i bukser og er kun vokset i par cm siden 1 års undersøgelsen.

Du skal tænke på at der også skal være god plads i længden, så den ikke kravler op når hun sidder ned. Men du skal nok ud og prøve, så kan man bedre vurdere hvad størrelsen skal være.

Ja vi må nok ud og prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Christina.78

en håndfuld i skridtet siger de kloge, at der skal være..

Anmeld

16. september 2011

GUSO

dorthemus skriver:

Kan du linke et billede?

Prøver lige.. http://www.eventyrsport.dk/shop/visvare.aspx?varen ummer=20757&ukid=187&oversigt=../shop/unde rkategori.aspx er ikke sikker på det virker da jeg er på min iPhone .. Ellers kan du Google didrikson kilimanjaro coverall..

Anmeld

16. september 2011

GUSO

dorthemus skriver:

Kan du linke et billede?

Det er en rigtig lækker dragt man kan også købe den i sportigan ihvertfald i vores by, jeg har den i lilla og den er virkelig flot.. Jeg vil gerne måle lidt på den hvis det er..

Anmeld

16. september 2011

2babygirls

dorthemus skriver:

Min datter på snart 16 måneder er en bette størrelse på bare 76 cm og 10 kg...jeg er i tvivl om hvilken str. jeg skal købe. Jeg hælder til 86 fordi vinteren måske igen blir lang, så det vil være godt med én der holder hele sæsonen

Omvendt så har hun været en str. 80 siden april og er heller ikke vokset i længden siden hun blev målt ved 1 års undersøgelsen. Og en del af hendes bukser skal jeg lave ombuk på i benene.

SÅ hvad skal jeg vælge: 80 eller 86 og hvilke modeller er store og hvilke er små

Madeleine er 11mdr og måler 77cm. Hendes flyverdragt er en str 80 og der er rigeligt at vokse i med den længde. Det er en ej sikke lej.

Anmeld

16. september 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Hmmm ihh det er svært, det her  Er Molo ikke også lidt stort i det?!

Jo, lidt. De er nok reelt en mellemting mellem str. 80 og 86.. Men en ren 86 ville hvertfald blive alt for stor til Emilie. Den her er allerede rigelig stor. 

Anmeld

16. september 2011

SpunkenJo

dorthemus skriver:

Min datter på snart 16 måneder er en bette størrelse på bare 76 cm og 10 kg...jeg er i tvivl om hvilken str. jeg skal købe. Jeg hælder til 86 fordi vinteren måske igen blir lang, så det vil være godt med én der holder hele sæsonen

Omvendt så har hun været en str. 80 siden april og er heller ikke vokset i længden siden hun blev målt ved 1 års undersøgelsen. Og en del af hendes bukser skal jeg lave ombuk på i benene.

SÅ hvad skal jeg vælge: 80 eller 86 og hvilke modeller er store og hvilke er små

Det er bare så skide svært.

Har selv købt Didrikson flyverdragt. De skulle være lidt store i størrelserne.

Alligevel har jeg købt en str 90 (ja, svenske str. hedder 80/90/100/osv...) selvom drengen kun måler 84 cm.

Han er over 2,5 år, men helt sikkert også en lille bitte fis!!!

Flyverdragten er lidt for lang i benene, men med opsmøg og textiltape tape, så går den
- og måske kan den endda bruges næste år det håer jeg da!!

Jeg ville vælge en str. 86 selvom fisen kun måler 74.

Tror du får mest glæde af den

Anmeld

16. september 2011

SpunkenJo

GUSO skriver:

Prøver lige.. http://www.eventyrsport.dk/shop/visvare.aspx?varen ummer=20757&ukid=187&oversigt=../shop/unde rkategori.aspx er ikke sikker på det virker da jeg er på min iPhone .. Ellers kan du Google didrikson kilimanjaro coverall..

Total meget testvinder der

Har selv købt killimanjaro modellen i blå til drengeb her.

Har set at samme butik har model: kebnekaise til 599

Didriksons laver super overtøj. Det er megalækkert

Anmeld

16. september 2011

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Min Liva er snart 1½ år og er ca 80 cm lang og vejer ca 10 kg.

Hun bruger 80 og 86 i tøj og vi har købt en str 92 til hende, og den er ihvertfald stor nok til hele vinteren

Så jeg vil sige at du skal købe en str 86!

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Jo, lidt. De er nok reelt en mellemting mellem str. 80 og 86.. Men en ren 86 ville hvertfald blive alt for stor til Emilie. Den her er allerede rigelig stor. 

Det tror jeg også den vil blive til Runa så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.