Flyverdragter, endnu engang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

dorthemus

Mor til Liva skriver:

Min Liva er snart 1½ år og er ca 80 cm lang og vejer ca 10 kg.

Hun bruger 80 og 86 i tøj og vi har købt en str 92 til hende, og den er ihvertfald stor nok til hele vinteren

Så jeg vil sige at du skal købe en str 86!

Men det kommer vel også an på mærket...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Det tror jeg også den vil blive til Runa så

Altså jeg synes måske du skulle tage hende med ud og prøve nogle forskellige. Det er vist nemmest at finde ud af størrelsen på den måde. Så kan du jo selv fornemme hvor store de er.

Vi har fået en Mikk-Line som anden flyverdragt, og det er en str. 86. den er aaalt for stor, men også megte bred i forhold til Molo dragten, så der er altså også forskel der, og derfor er Molo rigtig god til emilie, fordi hun ikke er så stor.

Anmeld

16. september 2011

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Men det kommer vel også an på mærket...

Ja sikkert - ved faktisk ikke hvor stor forskel der er på mærkerne

Men kan sige at vi har købt en hummel !!

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Madeleine er 11mdr og måler 77cm. Hendes flyverdragt er en str 80 og der er rigeligt at vokse i med den længde. Det er en ej sikke lej.

Åhhh hvor er det svært det her!!! Må nok have ungen med ud

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Mor til Liva skriver:

Ja sikkert - ved faktisk ikke hvor stor forskel der er på mærkerne

Men kan sige at vi har købt en hummel !!

Ja sådan én har jeg også kigget på

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Altså jeg synes måske du skulle tage hende med ud og prøve nogle forskellige. Det er vist nemmest at finde ud af størrelsen på den måde. Så kan du jo selv fornemme hvor store de er.

Vi har fået en Mikk-Line som anden flyverdragt, og det er en str. 86. den er aaalt for stor, men også megte bred i forhold til Molo dragten, så der er altså også forskel der, og derfor er Molo rigtig god til emilie, fordi hun ikke er så stor.

Suk...hader butikker og elsker at netshoppe, det er så meget nemmere

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

GUSO skriver:

Det er en rigtig lækker dragt man kan også købe den i sportigan ihvertfald i vores by, jeg har den i lilla og den er virkelig flot.. Jeg vil gerne måle lidt på den hvis det er..

Det må du meget gerne, tak

Anmeld

16. september 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Suk...hader butikker og elsker at netshoppe, det er så meget nemmere

Ja, du har ret. Det gør jeg normalt også altid, men lige med flyverdragten erfarede jeg det var det værd at tage afsted til butikkerne.

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

SpunkenJo skriver:

Det er bare så skide svært.

Har selv købt Didrikson flyverdragt. De skulle være lidt store i størrelserne.

Alligevel har jeg købt en str 90 (ja, svenske str. hedder 80/90/100/osv...) selvom drengen kun måler 84 cm.

Han er over 2,5 år, men helt sikkert også en lille bitte fis!!!

Flyverdragten er lidt for lang i benene, men med opsmøg og textiltape tape, så går den
- og måske kan den endda bruges næste år det håer jeg da!!

Jeg ville vælge en str. 86 selvom fisen kun måler 74.

Tror du får mest glæde af den

Ja jeg slipper nok ikke for at tage hende med ud og kigge...hun er bare så kortbenet at jeg bliver sådan i tvivl..tak for svar

Anmeld

16. september 2011

Tullebobs

Jeg har købt en Reima str 86  til William for noget tid siden (brugt på Trendsales). Jeg ville så prøve den på ham idag - og den er altså bare ALT for stor til min lille skid (han er ca. 77 cm og vejer omkring 10 kg). Og den er ikke bare for lang, men også alt alt alt for bred, og det vil sige at der er meget luft omkring ham, og det siger 'de kloge' er nedkølende, og jeg frygter han simpelthen vil fryse i den.

Så jeg må på den igen  Str 80 - og så kommer han med ud og prøve den (ser allerede grumme billeder for mig: kampsvedende mor med sur lille orm der ikke vil prøve flyverdragt, og derfor laver en scene af den anden verden).

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.