Flyverdragter, endnu engang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

dorthemus

Tullebobs skriver:

Jeg har købt en Reima str 86  til William for noget tid siden (brugt på Trendsales). Jeg ville så prøve den på ham idag - og den er altså bare ALT for stor til min lille skid (han er ca. 77 cm og vejer omkring 10 kg). Og den er ikke bare for lang, men også alt alt alt for bred, og det vil sige at der er meget luft omkring ham, og det siger 'de kloge' er nedkølende, og jeg frygter han simpelthen vil fryse i den.

Så jeg må på den igen  Str 80 - og så kommer han med ud og prøve den (ser allerede grumme billeder for mig: kampsvedende mor med sur lille orm der ikke vil prøve flyverdragt, og derfor laver en scene af den anden verden).

Kh Trine

Det er lige præcis det scenarie jeg frygter...æv!  Jeg tror også en 86 måske blir for stor for hun er klein med korte ben.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

GUSO

dorthemus skriver:

Det må du meget gerne, tak

Så har jeg målt lidt på den.. og det er str 80.
invendig arme: ca27,5 cm
indvendig ben: ca 27,5 cm
fra nakke til skridt bagpå: ca 59 cm
på tværs over dragt ved maven ca 33 cm

Jeg har selv en lille slank fis med korte ben og den er bare perfekt..

håber du bliver lidt klogere..

Hilsen Camilla

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

GUSO skriver:

Så har jeg målt lidt på den.. og det er str 80.
invendig arme: ca27,5 cm
indvendig ben: ca 27,5 cm
fra nakke til skridt bagpå: ca 59 cm
på tværs over dragt ved maven ca 33 cm

Jeg har selv en lille slank fis med korte ben og den er bare perfekt..

håber du bliver lidt klogere..

Hilsen Camilla

Tak

Anmeld

16. september 2011

Lise

dorthemus skriver:

Min datter på snart 16 måneder er en bette størrelse på bare 76 cm og 10 kg...jeg er i tvivl om hvilken str. jeg skal købe. Jeg hælder til 86 fordi vinteren måske igen blir lang, så det vil være godt med én der holder hele sæsonen

Omvendt så har hun været en str. 80 siden april og er heller ikke vokset i længden siden hun blev målt ved 1 års undersøgelsen. Og en del af hendes bukser skal jeg lave ombuk på i benene.

SÅ hvad skal jeg vælge: 80 eller 86 og hvilke modeller er store og hvilke er små

Jeg har ikke læst debatten igennem...

Men altså - min lille Casper på 18 mdr er ca samme størrelse som Runa (i øvrigt skide skønt at han ikke er den eneste minibaby i verden  Er hun afsat? Ellers er Casper måske interesseret &nbsp

NÅ, jeg har lige købt en flyverdragt til ham, og tænkte nøjagtigt det samme som dig. Men jeg valgte en 86, og den ser ud til at være dobbelt så stor som ham, så ved ikke om det var det rigtige valg. Håber han vokser lidt inden det bliver rigtigt koldt...

Måske 80 havde været det klogeste valg.

Anmeld

16. september 2011

GUSO

SpunkenJo skriver:

Total meget testvinder der

Har selv købt killimanjaro modellen i blå til drengeb her.

Har set at samme butik har model: kebnekaise til 599

Didriksons laver super overtøj. Det er megalækkert

det er nemlig en rigtig lækker flyverdragt.. glæder mig rigtig meget til den skal i brug.. har købt luffer der matcher og de er bare såå lækre og totalt bløde indeni..

Anmeld

16. september 2011

Ryberg

Lasse er 15 måneder og vejer 11,5 og er ca.80 cm... han passer faktisk stadig en str.80 jakke... og har brugt 86 længe..

en str.92 svømmede han i, så jeg købte en 86/92.. det er sådan en dejlig mellemting.... Lige tilpas og lidt for stor...

Har købt en Color Kids...

Anmeld

16. september 2011

GUSO

hov i højre side af min skærm er der jo lige et link til didriksons flyverdragte.. naturligvis.com

Anmeld

16. september 2011

SpunkenJo

GUSO skriver:

det er nemlig en rigtig lækker flyverdragt.. glæder mig rigtig meget til den skal i brug.. har købt luffer der matcher og de er bare såå lækre og totalt bløde indeni..

Jeg har også købt både luffer og hue der matcher

Huen er grå/stenfarvet og passer derfor også til hans grønne Didrikson vinterjakke

LÅVE IT

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Lise skriver:

Jeg har ikke læst debatten igennem...

Men altså - min lille Casper på 18 mdr er ca samme størrelse som Runa (i øvrigt skide skønt at han ikke er den eneste minibaby i verden  Er hun afsat? Ellers er Casper måske interesseret &nbsp

NÅ, jeg har lige købt en flyverdragt til ham, og tænkte nøjagtigt det samme som dig. Men jeg valgte en 86, og den ser ud til at være dobbelt så stor som ham, så ved ikke om det var det rigtige valg. Håber han vokser lidt inden det bliver rigtigt koldt...

Måske 80 havde været det klogeste valg.

Arh der er nogle forespørgsler og løse aftaler rundt om i byen...men intet nedfældet på papir

Nu begynder jeg at hælde til 80...for filan da!!  Har tænkt mig at byde på en brugt. Så må jeg sgu købe en større hvis behovet er til det

Anmeld

16. september 2011

GUSO

SpunkenJo skriver:

Jeg har også købt både luffer og hue der matcher

Huen er grå/stenfarvet og passer derfor også til hans grønne Didrikson vinterjakke

LÅVE IT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.