Flyverdragter, endnu engang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
42 svar
0 synes godt om
16. september 2011

dorthemus

Min datter på snart 16 måneder er en bette størrelse på bare 76 cm og 10 kg...jeg er i tvivl om hvilken str. jeg skal købe. Jeg hælder til 86 fordi vinteren måske igen blir lang, så det vil være godt med én der holder hele sæsonen

Omvendt så har hun været en str. 80 siden april og er heller ikke vokset i længden siden hun blev målt ved 1 års undersøgelsen. Og en del af hendes bukser skal jeg lave ombuk på i benene.

SÅ hvad skal jeg vælge: 80 eller 86 og hvilke modeller er store og hvilke er små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

bøgelund

dorthemus skriver:

Min datter på snart 16 måneder er en bette størrelse på bare 76 cm og 10 kg...jeg er i tvivl om hvilken str. jeg skal købe. Jeg hælder til 86 fordi vinteren måske igen blir lang, så det vil være godt med én der holder hele sæsonen

Omvendt så har hun været en str. 80 siden april og er heller ikke vokset i længden siden hun blev målt ved 1 års undersøgelsen. Og en del af hendes bukser skal jeg lave ombuk på i benene.

SÅ hvad skal jeg vælge: 80 eller 86 og hvilke modeller er store og hvilke er små

sikke en lille fis.. Anna er 8 mdr, og jeg har købt 86.. 

men syns du skal tage str 86.. du kan risikere vinteren varer til marts / april. eller i hvertfald kulden.. ville være ærgeligt, hvis du skal ud efter en mere i januar.. 

vi har købt reima, og den er normal i størrelsen. 

Anmeld

16. september 2011

Karo

dorthemus skriver:

Ida er 17 mdr 78 lang og 11 kg og til hende har jeg købt en str. 86. Lige nu ville en str 80 passe bedst, men hvis hun skal passe den helt til februar/marts så er det nødvendigt med en str. 86.

Min søn stod også stille i den samme str. tøj i laaaaaaaaaaaaaaannnnggggg tid, men lige pludselig tog han et ryk og voksede 3 tøj str. på 3 mdr. Så min erfaring er at købe tøjet stort

Anmeld

16. september 2011

Karo

dorthemus skriver:

Ida er 17 mdr 78 lang og 11 kg og til hende har jeg købt en str. 86. Lige nu ville en str 80 passe bedst, men hvis hun skal passe den helt til februar/marts så er det nødvendigt med en str. 86.

Min søn stod også stille i den samme str. tøj i laaaaaaaaaaaaaaannnnggggg tid, men lige pludselig tog han et ryk og voksede 3 tøj str. på 3 mdr. Så min erfaring er at købe tøjet stort

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Takker for svar

Anmeld

16. september 2011

GUSO

Hej.. Jeg har en pige på 17 mdr der er ca 80 cm jeg har købt en didrikson str 80 e hedder 80-90-100 osv den er fint smal og jeg tror den kommer til at passe meget godt til vinter.. Tror også jeg ville have købt en 86 hvis det var andre størrelser..

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har en pige på 17 mdr der er ca 80 cm jeg har købt en didrikson str 80 e hedder 80-90-100 osv den er fint smal og jeg tror den kommer til at passe meget godt til vinter.. Tror også jeg ville have købt en 86 hvis det var andre størrelser..

Kan du linke et billede?

Anmeld

16. september 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Emilie er jo samme alder og cirka samme højde, hun vejer 9.0 og er 77, vi har købt en Molo i str. 80. Der er en god håndfuld, ved skuldrene, og det fik vi anbefalet i butikken der skal være, hvis hun skal kunne passe den over vinteren.

Så, jeg vile klart ikke tage større end 80, det er næsten også synd hvis den er så stor de ikke har ordentlig frihed til at bevæge sig i.

Anmeld

16. september 2011

spj

Min datter er 17 måneder og jeg har købt en str. 86.
Hun er først lige kommet op i str. 80 i bukser og er kun vokset i par cm siden 1 års undersøgelsen.

Du skal tænke på at der også skal være god plads i længden, så den ikke kravler op når hun sidder ned. Men du skal nok ud og prøve, så kan man bedre vurdere hvad størrelsen skal være.

Anmeld

16. september 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Emilie er jo samme alder og cirka samme højde, hun vejer 9.0 og er 77, vi har købt en Molo i str. 80. Der er en god håndfuld, ved skuldrene, og det fik vi anbefalet i butikken der skal være, hvis hun skal kunne passe den over vinteren.

Så, jeg vile klart ikke tage større end 80, det er næsten også synd hvis den er så stor de ikke har ordentlig frihed til at bevæge sig i.

Hmmm ihh det er svært, det her  Er Molo ikke også lidt stort i det?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.