Jeg er også på krykker, og det er hammer irriterende.. Men de hjælper mig sådan at jeg lige kan klare at komme til lægen, og til svømning oppe i fysioterapien på sygehuset. Så de er nu gode nok at have 
Er rigtig glad for at høre at du havde en så god fødsel!
Det letter en hel del at høre, at det sagtens kan lade sig gøre 
Det, som de tænker på i forhold til min fødsel er, at jeg er så udmattet.. Jeg har ikke sovet i laang tid, og går og er "halv-syg" hele tiden, af udmattelse. Det er jo hårdt at have så ondt hele tiden. Men det ved du desværre alt om. Men de tænker om jeg overhovedet kan klare en fødsel 
Træls at du stadig kan mærke det, men sådan er det vel bare. Man vænner sig vel til det?
Diana... skriver:
Altså jeg havde SLEM bækkenløsning jeg gik med krykker når jeg skulle gå og var tæt på at komme ind i kørestol da jeg skulle føde og jeg fik at vide af min jm at det overhoved ikke kunne påvirke fødslen!
Jeg havde den bedste fødsel man kunne tænke sig! Jeg lå ikke så meget på briksen det kunne jeg ikke holde ud jeg var i kar og ellers kan man stå og de har bolde som man kan side og snurre rundt på når man får veer og de er super gode til dem som har bækkenløsning! Det eneste tidspunk jeg var på briks var da jeg fik presseveer og der skulle jeg op ligge da jeg havde vedrop i!
Efter fødslen kunne jeg mærke det og har skulle træne det stille og roligt op og kan stadig en sjælden gang i mellem mærke det hvis jeg kommer til at løfte forkert fx.
Anmeld