-Sigrid- skriver:
Så du fik det først flere år efter dine graviditeter? 
Undskyld jeg spørge så meget, har begyndende bækkenløsning og har ikke lyst til at stå når jeg er 18 og så have så voldsomme smerter en gang i måneden til overgangsalderen 
Nej bækkenløsningen begyndte allerede ved min første graviditet for mange år siden..da jeg var 18 år.
og så er det bare blevet værre og værre gennem årene og gennem alle mine graviditeter..men hvergang kom min krop sig nogenlunde..sådan da...men nok til at jeg kunne gå meget og lave mange ting.
Jeg har dog hverken kunnet løbe, cykle eller ride i mange år, men fx gå lange, lange ture med min hund, være aktiv i haven og alt sådan noget.
Men så for 3 år siden, så blev jeg sendt ud i et job hvor jeg skulle være madmor for nogle handikappede børn og det køkken m.m. var i 3 plan.
På 3.dagen skred mit bækken da jeg skulle bære en kasse med frosne kyllinger op nede fra kælderen og så var det sket.
jeg lå i sengen i 2 mdr helt lammet af smerter, men var så heldig at få en fantastisk fys, som langsomt fik mig så nogenlunde på benene igen, men der er ikke en time hvor det ikke murrer og ikke en dag hvor jeg ikke vågner uden smerter.
Men..man vender sig dog så nogenlunde til det.
men siden har jeg faktisk været invalideret og de kloge hoveder siger, at jeg nu er i optimal funktion..ehhh ja 
Nå ikke mere piveri fra min side 
men det er derfor jeg er sådan efter jer piger med at passe på jeres bækkener..det vil være så synd, hvis I havner som mig.

Anmeld