Til jer med bækkenløsning - om fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Madam Blå

forår skriver:

hejsa

Har du prøvet et af de der bælter man kan købe til at holde bæknet på plads med?

Jeg havde også bækkenløsning og tudede hver gang jeg skulle gå de 10 skridt ud på toilettet. Men efter ca 14 dage i det rene smertehelved fik jeg købt det bælte og det ændre min hverdag helt vildt. Allerede efter få dage kunne jeg gå nogenlunde normalt uden de store smerter. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skulle ha overlevet de sidste af grviditeten uden.

Dea

Takker for rådet Men har allerede et, og det gør ikke så meget for mig, desværre.. Har også et glidelagen, det er til gengæld en kæmpe hjælp om natten, når man skal vende sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

forår

Madam Blå skriver:

Takker for rådet Men har allerede et, og det gør ikke så meget for mig, desværre.. Har også et glidelagen, det er til gengæld en kæmpe hjælp om natten, når man skal vende sig

øv osse...sikke noget rigtig møg for dig! Føler med dig, det er en ulidelig smerte at have.

Anmeld

16. september 2011

Madam Blå

forår skriver:

øv osse...sikke noget rigtig møg for dig! Føler med dig, det er en ulidelig smerte at have.

Åh tak skal du have! Ja, det er virkelig ulideligt efterhånden.. Men heldigvis er det det hele værd Der er bare lange udsigter til lillepigen kommer. Men får heldigvis noget smertestillende, som kan tage toppen af smerterne, når det er allerværst.

Tak for medfølelsen og ynk Det har jeg brug for for tiden

Anmeld

16. september 2011

Dansker I Holland

Madam Blå skriver:

Nej, det gør man jo normalt heller ikke.. Men heldigvis synes de, at det er så synd for mig, at de gerne vil sætte mig i gang Så slipper jeg forhåbentlig lidt hurtigere for smerterne.

Men hvor fedt, at dedt var væk efter fødslen! Håååber jeg også mit er

Hehe ja det var super fedt håber jeg osse dit er

Anmeld

26. september 2011

Sommersko

Madam Blå skriver:

Har virkelig brug for at høre jeres erfaringer om dette.

Jeg skal forhåbentlig sættes i gang før tid, da min BL er så ond så ond.. Men nu har to læger sagt, at vi lige må vurdere om jeg overhoveder kan klare en fødsel... Er VIIILDT bange for at de ender med at planlægge et kejsersnit til mig! Er det ikke noget med, at adrenalinen pumper så meget i kroppen, at man kan klare meget mere, end man egentlig kan.. Altså at man kommer i gennem en fødsel, selvom man egentlig ikke burde kunne?

Jer med BL - hvordan gik jeres fødsel? Kan man vende sig på den der briks undervejs, eller måtte manden og andre vende jer?

Bonus-info: Jeg skal højst sandsynligt sættes i gang, så snart lillepigen er klar til at sige hej til verden, da jeg vågner min. en gang i timen af smerter i bækkenet. Får stærke smertestillende, og ikke engang det hjælper særlig meget. Jeg er efterhånden så handicappet at min kæreste ikke kan få sig selv til at tage i skole, fordi han ved, at jeg ikke kan rejse mig, eller vende mig uden hans hjælp.. Øv hvor jeg hader at være gravid!

Nogen med en lignende historie, der vil dele deres erfaring?

Pyh det lyder ikke spor sjovt. Har selv haft bækkenløsning i begge graviditeter og sygemelt omkring uge 20. Men slet ikke så slemt, som dit lyder.

Både min jordemoder + læge sagede, at det ikke ville påvirke en fødsel, og fødte da også selv begge gange, den ene gang i vandet. Men kanjo godt være din situation er anderledes, når nu det er så slemt.

I sidste ende - det vigtigste er jo at din lille pige, kommer godt til verden.

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

A.S. skriver:

Pyh det lyder ikke spor sjovt. Har selv haft bækkenløsning i begge graviditeter og sygemelt omkring uge 20. Men slet ikke så slemt, som dit lyder.

Både min jordemoder + læge sagede, at det ikke ville påvirke en fødsel, og fødte da også selv begge gange, den ene gang i vandet. Men kanjo godt være din situation er anderledes, når nu det er så slemt.

I sidste ende - det vigtigste er jo at din lille pige, kommer godt til verden.

Nej bækkenløsning er ikke sjov - det ved du vist alt om, hvis du har haft det to gange.

Min er slemefterhånden, og har haft det så længe at nu orker jeg ikke mere. Men havde da satset på, at jeg kunne føde selv. Håber jeg også at jeg kan, for som du siger, normalt kan man godt føde selvom man har bækkenløsning Skal til jordemoder i morgen og tale med hende om det. Håber på at få noget mere afklaring omkring det.

Ja, det vigtiste er, at hun kommer godt til verden og hvis lægerne mener at et kejsersnit er bedst, så er det den vej, jeg vælger. Men hååber at jeg får lov til at føde normalt

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Nu er det ved at være et godt stykke tid siden jeg fødte, men jeg havde også meget svær bækkenløsning, så jeg blev sat igang, fordi min krop ikke kunne producere veerne.

Jeg bandede den briks langt væk, havde svært ved at dreje rundt på den, for det gjorde bare ondt at ligge på den under veerne. Men da jeg kom til presseveerne syntes jeg ikke længere det var slemt, og da han kom ud havde jeg faktisk ingen smerter længere. 

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Nu er det ved at være et godt stykke tid siden jeg fødte, men jeg havde også meget svær bækkenløsning, så jeg blev sat igang, fordi min krop ikke kunne producere veerne.

Jeg bandede den briks langt væk, havde svært ved at dreje rundt på den, for det gjorde bare ondt at ligge på den under veerne. Men da jeg kom til presseveerne syntes jeg ikke længere det var slemt, og da han kom ud havde jeg faktisk ingen smerter længere. 

Blev du sat i gang før tid?

Hvor er det dejligt at høre, at du er sluppet for det så hurtigt! Håber jeg også jeg gør. Kunne være så fedt at bevæge sig ubesværet igen

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Madam Blå skriver:

Blev du sat i gang før tid?

Hvor er det dejligt at høre, at du er sluppet for det så hurtigt! Håber jeg også jeg gør. Kunne være så fedt at bevæge sig ubesværet igen

Nej, blev sat igang 40+6. 

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Nej, blev sat igang 40+6. 

Det var også længe at gå, når du havde så slem bækkenløsning. Men vildt fedt, at den forsvandt så hurtigt Du har ingen mén eller noget nu?

Det er så dejligt at høre, at man faktisk slipper af med den dumme bækkenløsning umiddelbart efter fødslen Det giver lidt håb til mig, der helt har glemt hvordan det er ikke at have BL.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.