En Billedrunde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

AnneBJ

Line&Liam&Milan skriver:

Weeeehuuuu!!

Vi vil også være med Desværre får jeg taget ALT for lidt billeder af Milan, det er ret så mine ører kan blive røde over at computeren rummer mapper med mindst 50 billeder af Liam HVER måned, tror måske samlet jeg har 50 billder af Milan

Her er lidt godt og blandet 5-6-7 mdr, Liam har nok sneget sig med på et par stykker

Herhjemme er vi igang med skemad og babs stadig, Milan er bare sleeeet ikke klar til noget som helst andet

Ej mand hvor er han bare tyk på den babylækre måde!! På det allerførste billede ligner de bare hinanden vildt meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

AA10

Jeg vil også være med sikke nogen dejlige babyer og velkommen til det nye medlem hvor er han nuttet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2011

Lilje82

CamiRon skriver:

Uhh nogle dejlige unger I har. Og så store de bliver.

Her er nogle af Ida. 8 mdr. lige i går!  

Hun er simpelthen bare for skøn hende lille Ida - Elsker hendes store kønne øjne

Anmeld

18. september 2011

DK

Ihh hvor er jeres unger lækre! Nogen af dem kan jeg næsten ikke kende fordi de er blevet så store! Det er da helt vildt! Og dygtige kan jeg se Men altså igen: Vores unger herinde ER bare de lækreste! Jeg er sikker på at vi ville vinde enhver konkurrence! Og til nye medlemmer! VELKOMMEN! Jo flere jo bedre!

Anmeld

18. september 2011

DK

I får også lige et par pics med af Richard! De er desværre ca. 14-30 dage gamle, da jeg ikke lige får taget så mange længere

Der er også lige et af Kirstine som nature-child og fra første skoledag.

Anmeld

18. september 2011

piadas

DK skriver:

I får også lige et par pics med af Richard! De er desværre ca. 14-30 dage gamle, da jeg ikke lige får taget så mange længere

Haha, gode billeder!

Hvor meget yogurt fik han egentlig at spise? Det kan ikke have været ret meget!

Anmeld

18. september 2011

piadas

Anne, Anne, Anne...sådan noget skal du ikke bede mig om, så spammer jeg jo bare!

Sorry, men det tog vist overhånd og nu gider jeg ikke til at sortere nogle fra igen!

Anmeld

18. september 2011

Sofia

DK skriver:

Han er så fin i Mikkel-blusen, jeg forestiller mig at Mikkel er rimelig stolt! Synes virkelig bare Kirstine er en skønhed uden lige. Og jeg synes hun ligner den type jeg synes hun er: mild, kærlig og hjælpsom!

Anmeld

18. september 2011

Marco2

Vil da også være med

Smilla er nu 8 mdr … shitti tiden flyver

Og hun er jo bare min lille glade smiletrold.

(fornemmer I at jeg har sovet siden sidst?? )

AG

Anmeld

19. september 2011

CamiRon

Lilje82 skriver:

Hun er simpelthen bare for skøn hende lille Ida - Elsker hendes store kønne øjne

Tak skal du ha'! Hun er også bare så dejlig og mild.

Din lille Noah er også en skøn lille fyr, en rigtig grinebidder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.