En Billedrunde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Selvfølgelig er det ok!

Hvor er han dejlig den lille Villads, og han er jo kun 3 uger yngre end min Felix som er yngste barn i gruppen, så kom du bare herind!

Ih han ser ud til at nyde både hoppegynde og sansegynde!! Felix ønsker sig også en sansegynge i julegave!

Mange tak

Vi er jo blevet frarådet den der hoppegynge, men ved ikke hvor meget der ligger i det, og det eneste han gider det er at hoppe, hoppe, hoppe og det kan vores arme ikke holde til. Så vi tog den frem (har arvet den fra min bror) og han er i den max 10 min. og han nyder det bare!!

Sansegyngen er også et kæmpe hit!! Den kan varmt anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Mange tak

Vi er jo blevet frarådet den der hoppegynge, men ved ikke hvor meget der ligger i det, og det eneste han gider det er at hoppe, hoppe, hoppe og det kan vores arme ikke holde til. Så vi tog den frem (har arvet den fra min bror) og han er i den max 10 min. og han nyder det bare!!

Sansegyngen er også et kæmpe hit!! Den kan varmt anbefales

Alt med måde er min holdning! Jeg burde heller ikke spise chokolade, men det gør jeg også af og til alligevel! Jeg har faktisk overvejet om jeg skulle se om jeg kunne låne mig til en til Felix, så han kan prøve det... Måske skal jeg dog vente, for indtil videre er han ikke interesseret i at hoppe..

Anmeld

16. september 2011

Isabella_mor

årh jeg har slet ikke flashet min bandit i denne mødregruppe... har ikke brugt den så meget jo...!!  

Villads blev 8 mdr den 11.9 

Billedspam... i know...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

isabellamor skriver:

årh jeg har slet ikke flashet min bandit i denne mødregruppe... har ikke brugt den så meget jo...!!  

Villads blev 8 mdr den 11.9 

Billedspam... i know...

Ih hvor er han også blevet stor!! 

Anmeld

16. september 2011

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Alt med måde er min holdning! Jeg burde heller ikke spise chokolade, men det gør jeg også af og til alligevel! Jeg har faktisk overvejet om jeg skulle se om jeg kunne låne mig til en til Felix, så han kan prøve det... Måske skal jeg dog vente, for indtil videre er han ikke interesseret i at hoppe..

Du har helt ret - alt med måde :-)
Når Felix på et tidspunkt synes det er fedt at hoppe-er den helt sikkert et hit :-)

Anmeld

16. september 2011

Isabella_mor

AnneBJ skriver:

Ih hvor er han også blevet stor!! 

jaaaa helt vildt min kæmpe basse.. to tænder, snart 4... kan gå med støtte enten fra os eller fra genstand der kan trille eller skubbes..kravler rundt. og kan sige mammamamma mammamamma... (og det betyder  mor, for det har jeg hjernevasket ham til at sige)

han er ikke til at styre på ti tønder land,..

Anmeld

17. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Okay, på den måde kan Felix også sidde, så jeg overvejer at gå i gang allerede - han er 5,5 måned.... Kan man ikke godt det? Altså skal de virkelig være præcis 6 måneder i forhold til vores mad? Jeg tænker jo bare på gluten osv. som de først må få fra 6 mdr... Men vi er altså ved at gå lidt død i det skemad.. 

Har du ikke plastikstolen fra IKEA? Den er genial, og den vil jeg næsten garantere, at han godt kan sidde i nu. Den startede vi med at bruge og bruger den faktisk stadig, fordi hun sidder så godt i den - men vi SKAL også til at bruge triptrap'en!

Anmeld

17. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Okay, på den måde kan Felix også sidde, så jeg overvejer at gå i gang allerede - han er 5,5 måned.... Kan man ikke godt det? Altså skal de virkelig være præcis 6 måneder i forhold til vores mad? Jeg tænker jo bare på gluten osv. som de først må få fra 6 mdr... Men vi er altså ved at gå lidt død i det skemad.. 

Hov, med hensyn til maden ville jeg bare klø på, hvis jeg var dig! Jeg er også begyndt lidt før med noget af det. Jeg har taget udgangspunkt i terminsdatoen, fordi jeg altid går så lang tid over.

Anmeld

17. september 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hov, med hensyn til maden ville jeg bare klø på, hvis jeg var dig! Jeg er også begyndt lidt før med noget af det. Jeg har taget udgangspunkt i terminsdatoen, fordi jeg altid går så lang tid over.

Fedt! Vi starter stille og roligt.. Og nej, vi har ikke den fra IKEA... "kun" en triptrap - det går dog egentlig ok, igår satte jeg ham i den med dyne omkring sig da han skulle have aftensmad. Det var jo MEGET nemmere end i skråstolen, og han blev ikke helt så sur! Så det gør vi fremover!

Anmeld

17. september 2011

L-Mortil3

Weeeehuuuu!!

Vi vil også være med Desværre får jeg taget ALT for lidt billeder af Milan, det er ret så mine ører kan blive røde over at computeren rummer mapper med mindst 50 billeder af Liam HVER måned, tror måske samlet jeg har 50 billder af Milan

Her er lidt godt og blandet 5-6-7 mdr, Liam har nok sneget sig med på et par stykker

Herhjemme er vi igang med skemad og babs stadig, Milan er bare sleeeet ikke klar til noget som helst andet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.