En Billedrunde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.627 visninger
66 svar
0 synes godt om
15. september 2011

AnneBJ

Hvaaaa, er det ikke ved at være tiden igen?? (Bare fordi min baby er yngst, og jeg ikke har haft ligeså lang tid til at flashe ham som I andre har... )

Den unge mand der er på billederne sammen med F., er min lillebror på 21 - som er ret skudt i den lille Neelix, som han kalder ham! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

CA

Han er lækker!

...vores kamera strejker! Skal ind til forhandleren og have dem til at lokke alle sommerens billeder ud af det! 

ALLE billeder fra min brors bryllup, forældres sølvbryllup, ferie og ja, så bare alle dem af Johannes. DE SKAL BARE KUNNE KOMME UD!!! 

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Han er lækker!

...vores kamera strejker! Skal ind til forhandleren og have dem til at lokke alle sommerens billeder ud af det! 

ALLE billeder fra min brors bryllup, forældres sølvbryllup, ferie og ja, så bare alle dem af Johannes. DE SKAL BARE KUNNE KOMME UD!!! 

ÅH nej Carina!! Det må bare ikke ske sådan noget! Er de på intern hukommelse eller hvad?

Og tak! 

Anmeld

16. september 2011

Lilje82

Hvor er han bare lækker ham Neelix

Her er da også lige et par billede af min lækkermås Noah - Der blev 8 måneder i onsdags.

Anmeld

16. september 2011

CamiRon

Uhh nogle dejlige unger I har. Og så store de bliver.

Her er nogle af Ida. 8 mdr. lige i går!  

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

Hvor er han bare lækker ham Neelix

Her er da også lige et par billede af min lækkermås Noah - Der blev 8 måneder i onsdags.

Årh han har altså et fantastisk smil den lille Noah!! 

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

CamiRon skriver:

Uhh nogle dejlige unger I har. Og så store de bliver.

Her er nogle af Ida. 8 mdr. lige i går!  

Ih hvor bliver hun også bare stor!! OG hvor ser det hyggeligt ud som de sidder og leger sammen!! 

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Ihh vi har bare de smukkeste babyer i denne mg De er så søde alle sammen!

Her kommer lidt Alfred pictures! - som by the way blir' et halvt år i dag, OMG!

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Ihh vi har bare de smukkeste babyer i denne mg De er så søde alle sammen!

Her kommer lidt Alfred pictures! - som by the way blir' et halvt år i dag, OMG!

Hvor er han blevet stoooor! Der er ikke ret meget baby tilbage over ham!! 

Lige et sidespørgsmål: Kan se du er begyndt på "rugbrød" - det vil jeg også gerne, skemaden hitter ikke rigtig længere hos den unge mand... Men kunne Alfred sidde i højstol da du startede? Felix kan ikke helt endnu, fordi han falder forover - vores spisebord er enormt spændende at sutte på..... 

Og tillykke med halvårs-dagen! Inden længe er det Felix, og jeg kan SLET ikke forstå det...!

Anmeld

16. september 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hvor er han blevet stoooor! Der er ikke ret meget baby tilbage over ham!! 

Lige et sidespørgsmål: Kan se du er begyndt på "rugbrød" - det vil jeg også gerne, skemaden hitter ikke rigtig længere hos den unge mand... Men kunne Alfred sidde i højstol da du startede? Felix kan ikke helt endnu, fordi han falder forover - vores spisebord er enormt spændende at sutte på..... 

Og tillykke med halvårs-dagen! Inden længe er det Felix, og jeg kan SLET ikke forstå det...!

TAK!

Ditte har vist mig en måde hvor jeg kan få ham til at sidde i sin trip trap, hvor jeg stopper en dyne ned bagved ham og foran sådan han ikke vælter forover som du beskriver, så sådan sidder han. Men af og til sidder han også ved mig når han spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.