En Billedrunde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Maja88

Kit skriver:

Tak Vi var i Lalandia i weekenden og hun hyggede sig rigtigt i børne vandområdet.

Hun må da være den mest skaldede baby i dette kvartal, når jeg kigger tråden igennem

hun har da mere hår end Aprilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Kit

Maja88 skriver:

hun har da mere hår end Aprilla

Hun har en del i nakken, men det er fra fødslen og ikke slidt af endnu...hi hi.

Kender alt for godt den med "Er det en dreng eller pige?"...en dreng i lyserød og lilla fra top til tå eller i kjole?!?! Come on!

Anmeld

19. september 2011

Kit

Sofia skriver:

Ser hyggeligt ud. Alfred har nu heller ikke meget hår! Vi skal til Florida i novenber og bo et sted hvor der er privat pool, så jeg tror også Alfred skal prøve det baderi der ser jo skønt ud

Glæder mig så meget til at høre om jeres Florida tur. Vi overvejede kraftigt en tur til NY, men droppede det igen, da vi huskede tilbage på togturen fra lufthavnen til Manhattan.

Har Alfred ikke været i svømmehallen?

Anmeld

19. september 2011

Maja88

Kit skriver:

Hun har en del i nakken, men det er fra fødslen og ikke slidt af endnu...hi hi.

Kender alt for godt den med "Er det en dreng eller pige?"...en dreng i lyserød og lilla fra top til tå eller i kjole?!?! Come on!

aprilla har aldrig haft noget.....

ja helt ærligt.. det er super træls folk ikke kan se det

Anmeld

19. september 2011

Sofia

Kit skriver:

Glæder mig så meget til at høre om jeres Florida tur. Vi overvejede kraftigt en tur til NY, men droppede det igen, da vi huskede tilbage på togturen fra lufthavnen til Manhattan.

Har Alfred ikke været i svømmehallen?

Nej det sted der er varmtvandsbassin i århus (Spanien hedder det) er lukket indtil november...

Anmeld

19. september 2011

Maja88

Sofia skriver:

Nej det sted der er varmtvandsbassin i århus (Spanien hedder det) er lukket indtil november...

mener min bror gik til baby svømning på maseilis borg hospitalet eller hvad det nu hedder

Anmeld

19. september 2011

AnneBJ

Så skønne babyer altså! Det var da godt jeg lige satte sådan en billederunde igang - jeg synes godt nok de bliver HURTIGT store lige for tiden... 

Anmeld

19. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Så skønne babyer altså! Det var da godt jeg lige satte sådan en billederunde igang - jeg synes godt nok de bliver HURTIGT store lige for tiden... 

Anmeld

19. september 2011

Sofia

Maja88 skriver:

mener min bror gik til baby svømning på maseilis borg hospitalet eller hvad det nu hedder

Ja babysvømning kan man gå til, men det vil jeg ikke.. ville hellere bare tage i svømmehallen i ny og næ men der er ikke et sted i Århus hvor man kan det.

Anmeld

19. september 2011

Maja88

Sofia skriver:

Ja babysvømning kan man gå til, men det vil jeg ikke.. ville hellere bare tage i svømmehallen i ny og næ men der er ikke et sted i Århus hvor man kan det.

har i ikke et DGI- hus eller noget..

det er da lidt dårligt i en stor by som århus der kun er 1 sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.