En Billedrunde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hvor er han blevet stoooor! Der er ikke ret meget baby tilbage over ham!! 

Lige et sidespørgsmål: Kan se du er begyndt på "rugbrød" - det vil jeg også gerne, skemaden hitter ikke rigtig længere hos den unge mand... Men kunne Alfred sidde i højstol da du startede? Felix kan ikke helt endnu, fordi han falder forover - vores spisebord er enormt spændende at sutte på..... 

Og tillykke med halvårs-dagen! Inden længe er det Felix, og jeg kan SLET ikke forstå det...!

TAK!

Ditte har vist mig en måde hvor jeg kan få ham til at sidde i sin trip trap, hvor jeg stopper en dyne ned bagved ham og foran sådan han ikke vælter forover som du beskriver, så sådan sidder han. Men af og til sidder han også ved mig når han spiser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

TAK!

Ditte har vist mig en måde hvor jeg kan få ham til at sidde i sin trip trap, hvor jeg stopper en dyne ned bagved ham og foran sådan han ikke vælter forover som du beskriver, så sådan sidder han. Men af og til sidder han også ved mig når han spiser

Okay, på den måde kan Felix også sidde, så jeg overvejer at gå i gang allerede - han er 5,5 måned.... Kan man ikke godt det? Altså skal de virkelig være præcis 6 måneder i forhold til vores mad? Jeg tænker jo bare på gluten osv. som de først må få fra 6 mdr... Men vi er altså ved at gå lidt død i det skemad.. 

Anmeld

16. september 2011

butterflyPhoto

AnneBJ skriver:

Hvaaaa, er det ikke ved at være tiden igen?? (Bare fordi min baby er yngst, og jeg ikke har haft ligeså lang tid til at flashe ham som I andre har... )

Den unge mand der er på billederne sammen med F., er min lillebror på 21 - som er ret skudt i den lille Neelix, som han kalder ham! 

Øj hvor har vi da bare alle sammen nogle vildt lækre unger 

Her er nogle billeder af Laura som nu er 7 1/2 mdr gammel (hold op hvor tiden flyver!)

Billedet med Kaj og Andrea, er hendes 7-mdr's billede taget på dagen 
Billede 2 er taget med for at vise at der også godt kan tages snapshots her hos os 
Billede 3+4 viser at nu kan hun sidde selv uden mor sidder ved siden af og griber hende 

Kan jo blive ved med at finde billeder, men må hellere nøjes med de 4 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

MorEllen

Hvor er det bare noen fantastisk skønne børn fra 1. kvartal 2011 Jeg bliver nødt til at smidde nogle billeder ind af min lille stjerne også

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

butterflyPhoto skriver:

Øj hvor har vi da bare alle sammen nogle vildt lækre unger 

Her er nogle billeder af Laura som nu er 7 1/2 mdr gammel (hold op hvor tiden flyver!)

Billedet med Kaj og Andrea, er hendes 7-mdr's billede taget på dagen 
Billede 2 er taget med for at vise at der også godt kan tages snapshots her hos os 
Billede 3+4 viser at nu kan hun sidde selv uden mor sidder ved siden af og griber hende 

Kan jo blive ved med at finde billeder, men må hellere nøjes med de 4 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Hvor er hun dygtig - og køn! Og så fin med små bisser! 

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Morellen skriver:

Hvor er det bare noen fantastisk skønne børn fra 1. kvartal 2011 Jeg bliver nødt til at smidde nogle billeder ind af min lille stjerne også

Ih hvor er hun skøn! Og også med små bisser altså, det går så hurtigt! 

Anmeld

16. september 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Okay, på den måde kan Felix også sidde, så jeg overvejer at gå i gang allerede - han er 5,5 måned.... Kan man ikke godt det? Altså skal de virkelig være præcis 6 måneder i forhold til vores mad? Jeg tænker jo bare på gluten osv. som de først må få fra 6 mdr... Men vi er altså ved at gå lidt død i det skemad.. 

Nej, altså som du nok kan se, lytter jeg meget til hvad Ditte siger, og hun mente sagtens jeg kunne gå igang, vi startede før han blev 6 mdr, og hun havde vist også givet Richard noget inden han blev et halvt år.. jeg tror på, at man skal kigge på sit barn og fornemme om det er klar, og når du kan se Felix ikke gider skemad mere er han da helt sikkert klar til at prøve noget andet! Go for it!

Anmeld

16. september 2011

_-Kathrine-_

Rigtig gode billeder af jeres søde børn!

Jeg har godt nok Villads fra 2. kvartal 2011, men min "mødregruppe" herinde er bare gået total kold, så jeg kigger dagligt med herinde, og får en masse gode svar fra jer - håber det okay  I får lige lidt billeder af Villads, som bliver 5 mdr. på tirsdag d 20/9

Hilsen fra Kathrine

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Nej, altså som du nok kan se, lytter jeg meget til hvad Ditte siger, og hun mente sagtens jeg kunne gå igang, vi startede før han blev 6 mdr, og hun havde vist også givet Richard noget inden han blev et halvt år.. jeg tror på, at man skal kigge på sit barn og fornemme om det er klar, og når du kan se Felix ikke gider skemad mere er han da helt sikkert klar til at prøve noget andet! Go for it!

Dejlgit med andre som er "prøv dig frem" typen... Vil jo bare nødigt give ham glutenallergi fordi jeg har givet ham brød inden han blev 6 mdr... 

Han fik et stykke knækbrød i eftermiddags, bare til at sidde og gnave i - det var virkelig lykke, så jeg tror vi prøver bondebrød næste gang vi har været ude at handle!

Tak!

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Rigtig gode billeder af jeres søde børn!

Jeg har godt nok Villads fra 2. kvartal 2011, men min "mødregruppe" herinde er bare gået total kold, så jeg kigger dagligt med herinde, og får en masse gode svar fra jer - håber det okay  I får lige lidt billeder af Villads, som bliver 5 mdr. på tirsdag d 20/9

Hilsen fra Kathrine

Selvfølgelig er det ok!

Hvor er han dejlig den lille Villads, og han er jo kun 3 uger yngre end min Felix som er yngste barn i gruppen, så kom du bare herind!

Ih han ser ud til at nyde både hoppegynde og sansegynde!! Felix ønsker sig også en sansegynge i julegave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.