JM besøg i dag 37+3 - Hun er hoppet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Tulle28

Frøken J. skriver:

Du misforstår Hun vender med hovedet nedad, hun står bare ikke fast men "svæver" med hovedet over bækkenet

Nåååååå.... Jeg kunne heller ikke helt forstå hvorfor du tog det så roligt ellers, når nu du er så tæt på termin:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Frøken J.

Tulle28 skriver:

Nåååååå.... Jeg kunne heller ikke helt forstå hvorfor du tog det så roligt ellers, når nu du er så tæt på termin:-)

Haha! Nej, hvis hun havde vendt sig helt om tror jeg, at jeg havde været lidt mere panikken Er rimelig chill, men ikke SÅ chill

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Vi har ikke noget spændende! Fristende at tage pizzasnegle op af fryseren, men de er jo desværre til efter fødslen

Øv... Jeg har jo gang i end masse bagværk... Ikke lige idag, trængte til at slappe af... I morgen måske... Bananboller... 

Anmeld

15. september 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Jeg er ked af, at det har påvirket dig sådan! Skal du så egentlig havde kejsersnit denne gang, eller må du godt føde naturligt?

Jeg må gerne føde naturligt og det er også det vi satser på, så det er bare om at kryds3e fingre fra jeg får veer og til jeg skriver jeg har født 

Anmeld

15. september 2011

chael

Frøken J. skriver:

Åh ja, den moderlige intuition! Spændende at se om hun får ret

Håber du rammer en af dine ønske datoer! Jeg vil gerne føde inden oktober Du ved.. børnepenge + det faktum at hun så ikke ligger på en dum skæringsdato når hun skal have SU i fremtiden. haha! Og så helst ikke d. 30, for der har min kæreste/hendes far fødseldag

Det med su er jo heldigvis kun 1 gang det er første hmgang de skal søge om den og om hvornår de bliver 18 år osv. Så det kan lige gå.

Mht børnepenge, det kam jeg godt følge dig i

Men da dette er vores 3. Ja så er der ikke børnepenge til den 3. så jeg er græsk katolsk

Der er jo kommet loft over børnepengene og det rammer os med 3+ børn men sådan er det.

*Camilla 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.