Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Det kan de nemlig Og der er risiko for navlesnorsfremfald, hvis vandet går i en stor skylle (altså ikke siver), og barnet ikke står fast Det er derfor.Det var jo ikke noget jeg troede. Det blev hun målt til ved scanning. Men JM synes ikke hun føles så stor Så det er lidt skægt at se, hvem der får ret, og det er også derofr hun gerne vil have jeg fortæller hende efter fødslen hvor stor bebs er
Det kan de nemlig Og der er risiko for navlesnorsfremfald, hvis vandet går i en stor skylle (altså ikke siver), og barnet ikke står fast Det er derfor.Det var jo ikke noget jeg troede. Det blev hun målt til ved scanning. Men JM synes ikke hun føles så stor Så det er lidt skægt at se, hvem der får ret, og det er også derofr hun gerne vil have jeg fortæller hende efter fødslen hvor stor bebs er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulleunge skriver: Ej hvor skørt ?? De der scannere er altså præcise - + 20gram ca. Jeg spurgte overlægen på Hvidovre her da jeg var til vægt scanning så de jordemødre der må lige stramme ballerne Men blev da super glad for at min pige er lige i gennemsnittet, troede ikke at der var plads til et barn i middel størrelse inde i mig
Ej hvor skørt ?? De der scannere er altså præcise - + 20gram ca. Jeg spurgte overlægen på Hvidovre her da jeg var til vægt scanning så de jordemødre der må lige stramme ballerne Men blev da super glad for at min pige er lige i gennemsnittet, troede ikke at der var plads til et barn i middel størrelse inde i mig
Frøken J. skriver: Det kan jo også sagtens være, at hun ikke vokser så stærkt her til sidst Hvorom alting er, er jeg egentlig også ligeglad med, om hun kommer ud på 3600 eller 4200 gram - Bare prinsessen har det godt!
Det kan jo også sagtens være, at hun ikke vokser så stærkt her til sidst Hvorom alting er, er jeg egentlig også ligeglad med, om hun kommer ud på 3600 eller 4200 gram - Bare prinsessen har det godt!
Mulleunge skriver: Ja fuldstændig enig .. (: de sagde til mig at jeg kunne regne med ca. 3500 gram højest men det er jo stadig svært mht tøj? Tænk hvis hun er max lang ?? så skal jeg jo ikke medbringe tøj i strl 50. hehe
Ja fuldstændig enig .. (: de sagde til mig at jeg kunne regne med ca. 3500 gram højest men det er jo stadig svært mht tøj? Tænk hvis hun er max lang ?? så skal jeg jo ikke medbringe tøj i strl 50. hehe
Frøken J. skriver: Jamen det er nemlig det! Så det er med at have lidt af hvert med Jeg tror vores bliver rimelig kort, det siger scanningerne i hvert fald. Altså ikke sådan dværg-agtig, men bare en bette prop Jeg var ellers selv 58,5 cm ved fødslen (!!!!)
Jamen det er nemlig det! Så det er med at have lidt af hvert med Jeg tror vores bliver rimelig kort, det siger scanningerne i hvert fald. Altså ikke sådan dværg-agtig, men bare en bette prop Jeg var ellers selv 58,5 cm ved fødslen (!!!!)
Mulleunge skriver: Hahaaa shit du var lang så ! griner Jamen min er vidst ret kort også så hun bliver vel som gennemsnittet så ? så jeg må tage lidt af hvert med.
Hahaaa shit du var lang så ! griner Jamen min er vidst ret kort også så hun bliver vel som gennemsnittet så ? så jeg må tage lidt af hvert med.
Frøken J. skriver: I know! Haha! Og jeg er kun 170 cm i dag, så er blevet normal højde som voksen. hehe! Men tror ikke hun bliver så høj. Min kæreste er 175, så hun bliver nok ikke højere end det når hun vokser op, i hvert fald Men bliver da sjovt at se hvilke mål din får så!
I know! Haha! Og jeg er kun 170 cm i dag, så er blevet normal højde som voksen. hehe! Men tror ikke hun bliver så høj. Min kæreste er 175, så hun bliver nok ikke højere end det når hun vokser op, i hvert fald Men bliver da sjovt at se hvilke mål din får så!
Tulle28 skriver: Nu er det ikke for at gøre dig nervøs, men hvis hun ikke ligger med hovedet nedad, skal du så ikke til kontrol og evt. vendingsforsøg? Min datter havde ikke vendt sig da jeg var 36+ , jeg blev scannet uge 37 og endte med at få PKS uge 38+0...
Nu er det ikke for at gøre dig nervøs, men hvis hun ikke ligger med hovedet nedad, skal du så ikke til kontrol og evt. vendingsforsøg? Min datter havde ikke vendt sig da jeg var 36+ , jeg blev scannet uge 37 og endte med at få PKS uge 38+0...
Mulleunge skriver: Hehe salar er ca. samme højde det er skam hyggeligt, jeg er selv 162 høj så ved ikke hvor hun skulle være lang fra? selv var jeg kun 39 lang da jeg kom til, lille myr (; Nu skal jeg til læge samtale her d. 23 ang. igangsættelse, det glæder jeg mig virkelig meget til.
Hehe salar er ca. samme højde det er skam hyggeligt, jeg er selv 162 høj så ved ikke hvor hun skulle være lang fra? selv var jeg kun 39 lang da jeg kom til, lille myr (; Nu skal jeg til læge samtale her d. 23 ang. igangsættelse, det glæder jeg mig virkelig meget til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128