JM besøg i dag 37+3 - Hun er hoppet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Hold da op! Det lyder virkelig voldsomt Men dte endte trods alt med en dejlig lille pige - Den slags kan man jo altid trøste sig selv med

Hvordan går det egentlig med de blødninger? Bløder du stadig? Selvom det er 'ok', er det da bestemt ikke en rar ting at gå med :/

Det var også en meget hård og voldsom omgang, men ja, Silje er jo det hele værd og nu får jeg det heldigvis bearbejdet med en psykolog inden jeg skal igennem en ny fødsel og det tror jeg er godt, for jeg er virkelig hunderæd for at skulle igennem det igen og har slet ikke lyst.

Jeg har ikke blødt mere siden sidst, men nej, det er ikke særlig rart. Dog har jeg vænnet mig til det og for mig er det en "normal" del af mine graviditeter. Den eneste gang jeg ikke har blødt, der havde jeg en MA, så jeg tror bare at blødning er en del af det for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

chael

Frøken J. skriver:

Skal du så også ringe efter liggende transport, hvis vandet går i en skylle? Tænker sådan på.. Jeg kan ikke selv finde ud af at mærke, om hun står fast, og skal først til JM igen efter termin. Og det er da lidt pinligt at man bliver hentet, hvis så det viser sig, at hun står fint fast. Men det kan man jo ikke vide selv

Men 3000 gram er da også en pæn størrelse! Og hvis du går til terminen, så lyder det da til, at din bebs får en helt fin gennemsnitlig størrelse - Meget godt ramt af dig! Hehe

Nej, det skal jeg ikke. Skal ikke ligge mig ned eller noget overhovedet. De bruger den vist ikke så meger længere, men der er stadig nogen der får den besked om at lægge sig ned.

Ja 3 kg er meget fint. Min datter vejede 3450 6 dage over termin. Så de ligger i den lave ende af gennemsnit

Og jeg er meget spændt på om jeg går over tid denne gang, ligesom med min datter

*Camilla 38+0

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Det var også en meget hård og voldsom omgang, men ja, Silje er jo det hele værd og nu får jeg det heldigvis bearbejdet med en psykolog inden jeg skal igennem en ny fødsel og det tror jeg er godt, for jeg er virkelig hunderæd for at skulle igennem det igen og har slet ikke lyst.

Jeg har ikke blødt mere siden sidst, men nej, det er ikke særlig rart. Dog har jeg vænnet mig til det og for mig er det en "normal" del af mine graviditeter. Den eneste gang jeg ikke har blødt, der havde jeg en MA, så jeg tror bare at blødning er en del af det for mig

Jeg er ked af, at det har påvirket dig sådan! Skal du så egentlig havde kejsersnit denne gang, eller må du godt føde naturligt?

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

chael skriver:

Nej, det skal jeg ikke. Skal ikke ligge mig ned eller noget overhovedet. De bruger den vist ikke så meger længere, men der er stadig nogen der får den besked om at lægge sig ned.

Ja 3 kg er meget fint. Min datter vejede 3450 6 dage over termin. Så de ligger i den lave ende af gennemsnit

Og jeg er meget spændt på om jeg går over tid denne gang, ligesom med min datter

*Camilla 38+0

Sjovt der er forskellige meldinger! Gid jeg havde fået den samme som dig, vil da helst ikke smide mig på langs midt i bussen

Så længe de ikke er voldsomt undervægtige, men har det godt! Det er jo det vigtigste Og ja, gid man kunne gætte deres fødselsdag. Den ene dag fornemmer jeg, at jeg ikke går tiden ud, den anden dag er jeg overbevist om, at jeg skal sættes i gang efter termin. Nu må vi se

Anmeld

14. september 2011

chael

Frøken J. skriver:

Sjovt der er forskellige meldinger! Gid jeg havde fået den samme som dig, vil da helst ikke smide mig på langs midt i bussen

Så længe de ikke er voldsomt undervægtige, men har det godt! Det er jo det vigtigste Og ja, gid man kunne gætte deres fødselsdag. Den ene dag fornemmer jeg, at jeg ikke går tiden ud, den anden dag er jeg overbevist om, at jeg skal sættes i gang efter termin. Nu må vi se

Min mor er overbevist om at der kun går en uge.

Så hun tvang mig til at få barnevognen hjem på mandag Så den skal ned og stå hos min svigermor indtil baby er ankommet.

Men jeg har liiige et par datoer der er no-go at føde på Den ene er d. 20 september, der har vi 2 i familien der har fødselsdag. D. 24, der har vi også familie der har fødselsdag.

Så d. 28 hvor jeg har oprindeligt termin, der ville det passe perfekt. Og skal jeg gå over tid, så håber jeg at føde d. 3 oktober, for der har min morfar fødselsdag og det syntes jeg kunne være SÅ fint, hvis min baby har fødselsdag samme dag som oldefar Og oldefar ville også syntes det var fantastisk Så nu må vi se

*Camilla 38+0

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Ih nej, kan de ligefrem poppe op igen ?! shit .. hehe
Jamen altså min jordemoder sagde at det har intet med fødslen at gøre, nogen ligger sig først ned, når man får veer så det skal du ikke bekymrer dig for
Jamen så er hun jo ikke så stor som du troede ? Hun ville jo have taget noget mere på, på de uger hvis hun sidste gang vejede 3000 gram ca?
De jordemøderes skøn kan man ikke altid regne med, hun sagde jo at min pige i uge 35 vejede ca. 2200-2300 men var til vægtscanning to dage efter og hun vejer altså 2586 gram og var lige på midten så den holder ikke med dem

Anmeld

14. september 2011

Stjernestoev

Var din slimprop gået?

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

chael skriver:

Min mor er overbevist om at der kun går en uge.

Så hun tvang mig til at få barnevognen hjem på mandag Så den skal ned og stå hos min svigermor indtil baby er ankommet.

Men jeg har liiige et par datoer der er no-go at føde på Den ene er d. 20 september, der har vi 2 i familien der har fødselsdag. D. 24, der har vi også familie der har fødselsdag.

Så d. 28 hvor jeg har oprindeligt termin, der ville det passe perfekt. Og skal jeg gå over tid, så håber jeg at føde d. 3 oktober, for der har min morfar fødselsdag og det syntes jeg kunne være SÅ fint, hvis min baby har fødselsdag samme dag som oldefar Og oldefar ville også syntes det var fantastisk Så nu må vi se

*Camilla 38+0

Åh ja, den moderlige intuition! Spændende at se om hun får ret

Håber du rammer en af dine ønske datoer! Jeg vil gerne føde inden oktober Du ved.. børnepenge + det faktum at hun så ikke ligger på en dum skæringsdato når hun skal have SU i fremtiden. haha! Og så helst ikke d. 30, for der har min kæreste/hendes far fødseldag

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Ih nej, kan de ligefrem poppe op igen ?! shit .. hehe
Jamen altså min jordemoder sagde at det har intet med fødslen at gøre, nogen ligger sig først ned, når man får veer så det skal du ikke bekymrer dig for
Jamen så er hun jo ikke så stor som du troede ? Hun ville jo have taget noget mere på, på de uger hvis hun sidste gang vejede 3000 gram ca?
De jordemøderes skøn kan man ikke altid regne med, hun sagde jo at min pige i uge 35 vejede ca. 2200-2300 men var til vægtscanning to dage efter og hun vejer altså 2586 gram og var lige på midten så den holder ikke med dem

Det kan de nemlig

Og der er risiko for navlesnorsfremfald, hvis vandet går i en stor skylle (altså ikke siver), og barnet ikke står fast Det er derfor.

Det var jo ikke noget jeg troede. Det blev hun målt til ved scanning. Men JM synes ikke hun føles så stor Så det er lidt skægt at se, hvem der får ret, og det er også derofr hun gerne vil have jeg fortæller hende efter fødslen hvor stor bebs er

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Stjernestoev skriver:

Var din slimprop gået?

Det spurgte jeg hende ikke om - er ikke blevet undersøgt forneden Men er helt sikker på, at noget af den gik i går, og også lidt i dag. Har aldrig set noget lignende komme dernede fra! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.