Bare lige en fortælling fra mit spændende gravide liv. NOT! Ej

Var lige til JM nu her.. Fandme om ikke den lille er "hoppet op" igen! Hun stod fast for 2 uger siden, men no no. Men JM sagde, at det var meget normalt og ikke havde nogen betydning for, hvornår jeg føder, at hun ikke stod fast længere. Det eneste var, at hvis vandet går i én stor skylle, så skal jeg lægge mig ned, uanset hvor jeg er, og ringe efter en liggende transport fra Falck. Arj hvor jeg synes det er træls! Forestiller mig allerede det EKSTREMT ydmygende i at stå midt i bussen eller i Rema og det så siger "Plask". Ikke nok med jeg i forvejen ville synes det var pinligt vandet gik sådan et sted, så skal jeg tilmed ligge mig ned... Oh no! Men ok, som vi snakkede om.. Det er ret sjældent at vandet går på dén måde, og ofte har man forvarsel med veer først. But still!

Bortset fra det var det jo fino fino.. Mit blodtryk var for højt, men i og med jeg allerede går til check på Svangerambulatoriet og min urin var fin, så var det ikke noget hun ville gøre yderligere ved.. Er enig i hendes vurdering - jeg har det jo fint nok

Og så kan hun SLET ikke få det til at passe, at den lille skulle have vejet 3000 gram da jeg var 35+3. Self. er et skøn et skøn, men hun siger, at enten skjuler babyen sig meget godt, ellers er det helt skævt. Hun mener selv ,at den lille vejede 3200 i dag. Så stadig i den gode ende, men ikke overdrevet. Hun har bedt mig sige til jordemoderen, når jeg har født, at hun skal ligge en besked til hende om min babys vægt og længde, for hun er lidt nysgerrig over udfaldet

Det var bare lige dagens nedturs-update. Kom nu ned med det hoved igen, din lille ballademager!
Anmeld