JM besøg i dag 37+3 - Hun er hoppet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.113 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Frøken J.

Bare lige en fortælling fra mit spændende gravide liv. NOT! Ej Var lige til JM nu her.. Fandme om ikke den lille er "hoppet op" igen! Hun stod fast for 2 uger siden, men no no. Men JM sagde, at det var meget normalt og ikke havde nogen betydning for, hvornår jeg føder, at hun ikke stod fast længere. Det eneste var, at hvis vandet går i én stor skylle, så skal jeg lægge mig ned, uanset hvor jeg er, og ringe efter en liggende transport fra Falck. Arj hvor jeg synes det er træls! Forestiller mig allerede det EKSTREMT ydmygende i at stå midt i bussen eller i Rema og det så siger "Plask". Ikke nok med jeg i forvejen ville synes det var pinligt vandet gik sådan et sted, så skal jeg tilmed ligge mig ned... Oh no! Men ok, som vi snakkede om.. Det er ret sjældent at vandet går på dén måde, og ofte har man forvarsel med veer først. But still!

Bortset fra det var det jo fino fino.. Mit blodtryk var for højt, men i og med jeg allerede går til check på Svangerambulatoriet og min urin var fin, så var det ikke noget hun ville gøre yderligere ved.. Er enig i hendes vurdering - jeg har det jo fint nok

Og så kan hun SLET ikke få det til at passe, at den lille skulle have vejet 3000 gram da jeg var 35+3. Self. er et skøn et skøn, men hun siger, at enten skjuler babyen sig meget godt, ellers er det helt skævt. Hun mener selv ,at den lille vejede 3200 i dag. Så stadig i den gode ende, men ikke overdrevet. Hun har bedt mig sige til jordemoderen, når jeg har født, at hun skal ligge en besked til hende om min babys vægt og længde, for hun er lidt nysgerrig over udfaldet

Det var bare lige dagens nedturs-update. Kom nu ned med det hoved igen, din lille ballademager!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Sof

Synes godt nok hun er begyndt at drille noget her hen mod slutningen, det er altså ikke flinkt 

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Synes godt nok hun er begyndt at drille noget her hen mod slutningen, det er altså ikke flinkt 

Nej, den lille ballademager! Det kører sådan i hver 2. dags cyklusser nærmest.. Den ene dag mærkes det som om jeg snildt går 2 uger over tiden, og næste dag som om, at der snart sker noget. Altså!

Anmeld

14. september 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Nej, den lille ballademager! Det kører sådan i hver 2. dags cyklusser nærmest.. Den ene dag mærkes det som om jeg snildt går 2 uger over tiden, og næste dag som om, at der snart sker noget. Altså!

Sådan havde jeg det også med Silje fra jeg var 32+0, men hun er først født 40+6  Men hun er også en aprilsnar, så hun har gjort det super godt vil jeg sige 

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Sådan havde jeg det også med Silje fra jeg var 32+0, men hun er først født 40+6  Men hun er også en aprilsnar, så hun har gjort det super godt vil jeg sige 

Hahaha god stil Ej synes også den ene dag så er man mega utålmodig, og så den næste dag bliver man ramt sådan lidt af panik og tænker: "fuuuuck jeg skal nyde søvnen og friheden så længe jeg kan, så bliv lige derinde lidt endnu"

Anmeld

14. september 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Hahaha god stil Ej synes også den ene dag så er man mega utålmodig, og så den næste dag bliver man ramt sådan lidt af panik og tænker: "fuuuuck jeg skal nyde søvnen og friheden så længe jeg kan, så bliv lige derinde lidt endnu"

Jeg havde bækkenløæsning med SIlje, i den udgave at mine plukveer var sindssyg smertefulde og så havde jeg ekstremt mange allerede fra starten af, så jeg fik ikke nydt søvn og frihed alligevel. 

Men denne gang kan jeg godt mærke at jeg glæder mig til at få bassen ud, men jeg nyder også at have min mand og vores datter for mig selv lidt endnu 

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg havde bækkenløæsning med SIlje, i den udgave at mine plukveer var sindssyg smertefulde og så havde jeg ekstremt mange allerede fra starten af, så jeg fik ikke nydt søvn og frihed alligevel. 

Men denne gang kan jeg godt mærke at jeg glæder mig til at få bassen ud, men jeg nyder også at have min mand og vores datter for mig selv lidt endnu 

Årh din stakkel! Hvor længe efter fødslen var du så "frisk" igen, eller hvad man kan sige? Tog det lang tid? Men ja, det er med at nyde hinanden! Og personligt gider jeg ikke lige føde i dag i hvert fald, er rimelig træt

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Det er nogle værre tøser vi har i vores maver... Kan læse mig frem til at i dit område skal man selv ringe efter liggende transport... 

Jeg skal ringe til fødegangen først og så bestiller de en liggende transport til mig... Fik strenge ordre på at det må jeg absolut ikke selv ringe efter... 

Jeg har det selv på samme måde som dig... Synes ikke det er fedt at stå i et supermarked eller et andet sted og hvis vandet så går... Synes også selv det vil være noget så pinligt... 

Når folk ser maven, så er de godt klar over hvad der sker... 

Jeg er slet ikke med ude og handle mere, der er jeg sq en pivskid... 

Anmeld

14. september 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Årh din stakkel! Hvor længe efter fødslen var du så "frisk" igen, eller hvad man kan sige? Tog det lang tid? Men ja, det er med at nyde hinanden! Og personligt gider jeg ikke lige føde i dag i hvert fald, er rimelig træt

Der gik ca. 3 år inden mit bækken stoppede med at knække hver gang jeg rejste mig op, men tror bestemt det havde hjulpet mig at jeg havde tabt mig fra starten af og ikke først da hun var 4 

En ting er helt sikker, jeg bliver ikke en af dem der går lange ture for at få bassen ud, det gjorde jeg med Silje og det eneste det gjorde var at jeg ingen energi havde til fødslen, så min plan er at lige så snart jeg mærker de første veer, så indtager jeg sengen eller sofaen og slapper så meget af som jeg nu kan

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Det er nogle værre tøser vi har i vores maver... Kan læse mig frem til at i dit område skal man selv ringe efter liggende transport... 

Jeg skal ringe til fødegangen først og så bestiller de en liggende transport til mig... Fik strenge ordre på at det må jeg absolut ikke selv ringe efter... 

Jeg har det selv på samme måde som dig... Synes ikke det er fedt at stå i et supermarked eller et andet sted og hvis vandet så går... Synes også selv det vil være noget så pinligt... 

Når folk ser maven, så er de godt klar over hvad der sker... 

Jeg er slet ikke med ude og handle mere, der er jeg sq en pivskid... 

Nej nej, det var bare en forkortet forklaring SKal ringe til FG som ringer efter den, fordi falck ikke rigtig tager det for gode varer, hvis man ringer selv. Min JM fortalte sådan en liggende transport koster dem mange tusinde kroner :O

Jamen jeg har samme tanke nu! Nu tænker jeg sådan.. Okay, hvis min kæreste er med vil jeg gerne ud, eller min mor. For så kan de jo forklare folk hvad der sker og hjælpe. Men alene??? Uha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.