deler man stue med andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvorfor jeg ikke vil anbefale at tage hjem????

for det første er det ikke sikkert amning kører(hvis du skal det)

for det andet:

vi fik at vide hun ingen forstervand havde i lungerne,... om natten begyndte hun pludselig at trække vejret medbesvær og 30min senere var der slim overalt og hun skreg... måske jeg var glad for der var sygeplejeske..

hun fi begyndene gulsot...

alt dette skete inden for 48 timer..

.. wow ja okay..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

L.J.L

Vi delte stue med en anden mor og barn de to dage vi var der. Stuen blev delt op med skillevægge men man kunne jo høre hinanden snorke og viske. Det var røv belastende så kryds fingre for at du får enkelt stue!

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

Vi delte stue med en anden mor og barn de to dage vi var der. Stuen blev delt op med skillevægge men man kunne jo høre hinanden snorke og viske. Det var røv belastende så kryds fingre for at du får enkelt stue!

Krydser virkelig også fingre for en enkelstue! kan godt forstille mig det er mega belastende. :/

Anmeld

12. september 2011

N&J

Anonym skriver:

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

På esbjerg er der gardiner man kan trække for, faktisk må jeg indrømme at jeg faktisk var glad for at vi lå to, mere fordi det for mig var så overvældende, vi var så begge alene om aftenen/natten med vores babyer, så der var det meget dejligt ikke at være alene der til tros for babyernes store lunger. 

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

På esbjerg er der gardiner man kan trække for, faktisk må jeg indrømme at jeg faktisk var glad for at vi lå to, mere fordi det for mig var så overvældende, vi var så begge alene om aftenen/natten med vores babyer, så der var det meget dejligt ikke at være alene der til tros for babyernes store lunger. 

Ja okay, men min mand har sagt til mig at han bliver ved mig konstant efter fødslen og han går ingen vejne, så det nok mest det der gør at jeg håber at vi får en enestue eller kommer hjem..

Anmeld

12. september 2011

havana

Anonym skriver:

Okay, puha du lettede lige en tung sten fra min mave! og det var helt i orden med dem at i tog afsted så hurtigt? var du 1 gangs fødende?

Det var helt i orden ja, og er gået helt uden problemer. Jeg er andengangs, men første gang er 13 år siden

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

På Holbæk har man alene værelser..  og manden må gerne sove der..

Anmeld

12. september 2011

SaNiNa

Her i Odense ligge nogle på ene stue og andre på 2-3 mands stuer jeg vil sige jeg kunne godt være foruden den ene jeg delte stue med hun hvade besøg 7-24 de larmede og hvade hele tiden 2 andre børn på stuen også. og hvis den lille sagde det mindste eller gylpede rav hun nærmest snoren ud af væggen.

Til sidst blev det virkelig for meget for mig da jeg bare hvade brug for ro, så jeg kunne kommer mig over fødsels forløbet og det fanden aks så tirsdag nat var jeg på vej hjem da der slet ikke var ro og de på syghuset var begynd at give mme uden lige at vende det med os først istedet for ta hjælpe os rigtig igang med ammningen.

Så det kommer jo nok an på hvor meget press der er på afdelingen.

Anmeld

12. september 2011

N&J

Anonym skriver:

Ja okay, men min mand har sagt til mig at han bliver ved mig konstant efter fødslen og han går ingen vejne, så det nok mest det der gør at jeg håber at vi får en enestue eller kommer hjem..

Men det kommer jo an på om han må, I esbjerg måtte man ikke overnatte, ikke at jeg havde nogen til at kunne overnatte, men stadig. 

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

havana skriver:

Det var helt i orden ja, og er gået helt uden problemer. Jeg er andengangs, men første gang er 13 år siden

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.