deler man stue med andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Maja_4000

Jeg lå på 4-sengs stue .. Havde frygtet det ! Men det var sgu ikke så slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Efter fødslen skal man jo ligge 2 dage, og jeg ville lige høre om man ligger på alenestue, eller i stue med andre? Min familie er overbevist om at det er en stue med flere, men det håber jeg da ikke.

Nogen erfaring?

I Esbjerg ligger man flere....

Med mindre der har været svære komplikationer under fødslen eller der bare ikke er så mange fødsler lige på det tidspunkt 

Anmeld

12. september 2011

Chris86

Anonym skriver:

Ja okay, vi bor bare kun 5 minutter fra sygehuset, så ville helst se os hjemme efter fødslen da jeg slet ikke kan lide sygehuse

Hehe jeg tænkte også, at jeg absolut ikke gad det sygehus! Men blev n alligevel overasket, og er lidt øv over at man ik må blive der ved 2 fødsel.... :/

Men det vel heller ik alle sygehuse der har et sådan patienthotel?
For hvis ikke der er det hvor du skal føde, så kan jeg alligevel godt forstå du vil hjem... Jeg er heller ikke typen der er til at "dele" værelse med nogle.. og da slet ik med noget så nyt som et barn...

Anmeld

12. september 2011

Victoriasmor88

morethanperfect skriver:

På svendborg sygehus er det enkeltstuer

Det er nu ikke helt sandt, jeg har arbejdet påbarselsgangen og det kommer an på presset. Da jeg fødte i juli boede jeg på stue med en anden og min mand overnattede der også 

Anmeld

12. september 2011

Worldwide

Det afhænger meget af hvor travlt der er. Jeg fødte på svendborg og vi var heldige at få en to mandsstue alene. jeg lå så i fødsel i næsten 80 timer, så tror det vsr derfor vi tog dog hje  tolv timer efter jeg havse født, kunne ikke klare at være på sygehuset mere, og de havde stor tillid til vi godt kunne klare det selv gjemme. hvis i havde brug for hjælp eftrr hjemkomst skulle vi bare ringw eller komme tulbage og blive indlagt

Anmeld

12. september 2011

Worldwide

Mileva skriver:

Det afhænger meget af hvor travlt der er. Jeg fødte på svendborg og vi var heldige at få en to mandsstue alene. jeg lå så i fødsel i næsten 80 timer, så tror det vsr derfor vi tog dog hje  tolv timer efter jeg havse født, kunne ikke klare at være på sygehuset mere, og de havde stor tillid til vi godt kunne klare det selv gjemme. hvis i havde brug for hjælp eftrr hjemkomst skulle vi bare ringw eller komme tulbage og blive indlagt

sikke noget sludder fra vandet gik til hun kom ud gik der næsten 80 timer hvor jeg var indlagt på sygehuset

Anmeld

12. september 2011

ESV

Anonym skriver:

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

Nu er der jo rent faktisk begrænsning på besøgs tiderne på en barsels gang.. så skal man have besøg uden for besøgs tid er det ikke på stuen det skal foregå.  Men hvorfor SKAL du ligge der i 2 dage?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Nu er der jo rent faktisk begrænsning på besøgs tiderne på en barsels gang.. så skal man have besøg uden for besøgs tid er det ikke på stuen det skal foregå.  Men hvorfor SKAL du ligge der i 2 dage?

Min JM sagde at det skulle man som første gangs fødende?   Regnede med at jeg måtte tage hjem få timer efter hvis fødslen går som den skal. 

Anmeld

12. september 2011

ESV

Anonym skriver:

Min JM sagde at det skulle man som første gangs fødende?   Regnede med at jeg måtte tage hjem få timer efter hvis fødslen går som den skal. 

Okay det lyder sært.. de kan jo ikke tvinge dig hvis du vil hjem, hvis ikke jeg have haft komplikationer var jeg taget hjem med det samme...

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Okay det lyder sært.. de kan jo ikke tvinge dig hvis du vil hjem, hvis ikke jeg have haft komplikationer var jeg taget hjem med det samme...

Hmm, tager helt sikkert hjem lige efter hvis det ikke er fordi man SKAL være der, hader sygehuse og magter simpelthen ikke ligge et så "koldt" sted med den lille, vil hellere have han skal med os hjem og ligge i sin egen vugge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.