deler man stue med andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

ESV

Anonym skriver:

Hmm, tager helt sikkert hjem lige efter hvis det ikke er fordi man SKAL være der, hader sygehuse og magter simpelthen ikke ligge et så "koldt" sted med den lille, vil hellere have han skal med os hjem og ligge i sin egen vugge

Undskyld hvis jeg bliver FOR personlig nu... MEN

er der noget ved dig/dine familie forhold eller andet (stoffer, alder, psykiske problemer osv osv osv ) der kan ligge til grund for at din JM siger du skal bliver der i 2 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Undskyld hvis jeg bliver FOR personlig nu... MEN

er der noget ved dig/dine familie forhold eller andet (stoffer, alder, psykiske problemer osv osv osv ) der kan ligge til grund for at din JM siger du skal bliver der i 2 dage?

Slet ikke! der er overhovedet ingenting.

Men hun sagde at det var alle førstegangs fødende der skulle blive to dage, pga at folk der blev sendt hjem for tidligt tit kom tilbage få timer efter. Men vi har ikke rigtig snakket om enmet, min JM og mig, men hun sagde i hvert fald at man skal blive der i to dage, og det galdte alle..

Anmeld

12. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

det er vist meget forskelligt,hvor i landet man er fra...

men det med at forstyrre den anden...

det er jo derfor  der er besøgstider....

det med at tage hjem vil jeg ikke anbefale hvis det er den 1...

Anmeld

12. september 2011

ESV

Anonym skriver:

Slet ikke! der er overhovedet ingenting.

Men hun sagde at det var alle førstegangs fødende der skulle blive to dage, pga at folk der blev sendt hjem for tidligt tit kom tilbage få timer efter. Men vi har ikke rigtig snakket om enmet, min JM og mig, men hun sagde i hvert fald at man skal blive der i to dage, og det galdte alle..

okay.

Jeg ved at der generelt er RIGTIG MEGET debat om at folk sendes for tidligt hjem, bør med gulsot, børn der bliver underernæret fordi amningen kikser osv. så måske det ikke er nogen dårlig ide at lytte til de "kloge" der gerne burde vide hvad de snakker om, selv om det ikke er sjovt at være på hospitalet kan det være meget rart der er nogen til feks at råde ang. amning. Mener at det er op mod 70 % risikoen for at få brystbetændelse falder hvis barnet bliver lagt rigtig til fra start..

Men hvis du virkelig ikke vil være der kan de jo altså ikke tvinge dig.... :-)

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det er vist meget forskelligt,hvor i landet man er fra...

men det med at forstyrre den anden...

det er jo derfor  der er besøgstider....

det med at tage hjem vil jeg ikke anbefale hvis det er den 1...

Hvorfor ikke?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

ESV skriver:

okay.

Jeg ved at der generelt er RIGTIG MEGET debat om at folk sendes for tidligt hjem, bør med gulsot, børn der bliver underernæret fordi amningen kikser osv. så måske det ikke er nogen dårlig ide at lytte til de "kloge" der gerne burde vide hvad de snakker om, selv om det ikke er sjovt at være på hospitalet kan det være meget rart der er nogen til feks at råde ang. amning. Mener at det er op mod 70 % risikoen for at få brystbetændelse falder hvis barnet bliver lagt rigtig til fra start..

Men hvis du virkelig ikke vil være der kan de jo altså ikke tvinge dig.... :-)

Rigtigt nok, må bare håbe at det føles mere tilpas at være der end tanken gør.. 

Anmeld

12. september 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

Altså folk kommer jo kun i besøgstiderne..! Så der kommer ikke nogen rendene hele tiden... 1 gang lå jeg på 4 mands stue hvor vi lå 3... det var nu ellers meget hyggeligt..!

2 gang kom jeg hjem få timer efter.

Anmeld

12. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Hvorfor ikke?

hvorfor jeg ikke vil anbefale at tage hjem????

for det første er det ikke sikkert amning kører(hvis du skal det)

for det andet:

vi fik at vide hun ingen forstervand havde i lungerne,... om natten begyndte hun pludselig at trække vejret medbesvær og 30min senere var der slim overalt og hun skreg... måske jeg var glad for der var sygeplejeske..

hun fi begyndene gulsot...

alt dette skete inden for 48 timer..

Anmeld

12. september 2011

havana

Anonym skriver:

Okay, kan man vælge at komme hjem istedet? 

Man vælger selv om man vil blive.. Vi kørte hjem to timer efter fødslen i torsdags..

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

havana skriver:

Man vælger selv om man vil blive.. Vi kørte hjem to timer efter fødslen i torsdags..

Okay, puha du lettede lige en tung sten fra min mave! og det var helt i orden med dem at i tog afsted så hurtigt? var du 1 gangs fødende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.