deler man stue med andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Jeg kom alene på en 4 mands stue, men dagen efter, kom der en anden mor og hendes barn der ind også. Blev så pga komplikationer flyttet, så vi fik ene stue, men der kom en anden ind på den anden stue jeg havde.

Det kommer jo nok også an på, hvor travlt de har

Ja okay, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

På Nykøbing f sygehus er det enkelt stuer

Okay tak for svaret

Anmeld

12. september 2011

Chris86

Anonym skriver:

Okay, kan man vælge at komme hjem istedet? 

Altså er ret sikker på, at de sagde til os, at de ikke kunne holde os der, men at de selvfølgelig så at vi tog imod de 48 timer man får tilbudt på patienthotellet....

(Vi blev så en ekstra nat (mod betaling), da vi ikke ville køre "den lange vej" hjem hen over aftenen)

Anmeld

12. september 2011

chael

Anonym skriver:

Efter fødslen skal man jo ligge 2 dage, og jeg ville lige høre om man ligger på alenestue, eller i stue med andre? Min familie er overbevist om at det er en stue med flere, men det håber jeg da ikke.

Nogen erfaring?

På Hillerød, dengang jeg var lå på barselsgange, der fik jeg en ene stue, da jeg fødte min datter. Så jeg lå der alene i 2 dage, sammen med min mand og vores nyfødte datter. Faktisk 2½ dag, for at være helt præcis

Med min søn, der fik jeg en flersengsstue, da jeg jo var 2. gangs fødende. Men jeg lå der alene, der var ingen andre. Tror faktisk det var en 2 sengsstue.

Så på Hillerød, der er der begge dele.

Hvordan det er på andre sygehuse, ved jeg ikke.

På Roskilde er der også flersengsstuer, ved ikke om der er ene stuer.

*Camilla 37+5

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Altså er ret sikker på, at de sagde til os, at de ikke kunne holde os der, men at de selvfølgelig så at vi tog imod de 48 timer man får tilbudt på patienthotellet....

(Vi blev så en ekstra nat (mod betaling), da vi ikke ville køre "den lange vej" hjem hen over aftenen)

Ja okay, vi bor bare kun 5 minutter fra sygehuset, så ville helst se os hjemme efter fødslen da jeg slet ikke kan lide sygehuse

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

På Hillerød, dengang jeg var lå på barselsgange, der fik jeg en ene stue, da jeg fødte min datter. Så jeg lå der alene i 2 dage, sammen med min mand og vores nyfødte datter. Faktisk 2½ dag, for at være helt præcis

Med min søn, der fik jeg en flersengsstue, da jeg jo var 2. gangs fødende. Men jeg lå der alene, der var ingen andre. Tror faktisk det var en 2 sengsstue.

Så på Hillerød, der er der begge dele.

Hvordan det er på andre sygehuse, ved jeg ikke.

På Roskilde er der også flersengsstuer, ved ikke om der er ene stuer.

*Camilla 37+5

Okay mange tak for dit svar! håber også på en enestue

Anmeld

12. september 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

På barselsgangen skal de pårørende jo respekterer besøgstiderne.. men ja, du har ret. Du må jo også gerne bare tage hjem hvis ik der er komplikationer

Anmeld

12. september 2011

chael

Anonym skriver:

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

På de fleste hospitaler er der jo besøgs tid og jeg ved, ihvertfald på Hillerød, der er barselspersonalet meget strikse med de besøgstider.

Netop så folk ikke kommer rendende i tide og utide.

Der skal jo være plads til alle, og ikke alle kan forlange enmands stuer.

Så må man gå i opholds rummet, hvis man vil have besøg uden for den tid der afsat.

Syntes ene stuer er forbeholdt dem der har komplikationer.

Går en fødsel godt, så er man jo ikke "syg" iden forstand. Og det er jo også derfor man bliversendt hjem og føder ambulant i de fleste tilfælde.

*Camilla 37+5

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

På barselsgangen skal de pårørende jo respekterer besøgstiderne.. men ja, du har ret. Du må jo også gerne bare tage hjem hvis ik der er komplikationer

Ja okay, tak for dit svar!

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Jeg lå på barselsgangen på riget, der var jeg på en 2'er stue 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.