deler man stue med andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.879 visninger
52 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Efter fødslen skal man jo ligge 2 dage, og jeg ville lige høre om man ligger på alenestue, eller i stue med andre? Min familie er overbevist om at det er en stue med flere, men det håber jeg da ikke.

Nogen erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

AndreasMor84

På Herlev kommer det an på presset netop dén dag.. de forsøger at finde enestuer til én, men man kan godt risikerer, at der er én mere på stuen, men man er skærmet af, så man ikke ligger og kigger på hinanden efter hvad JM sagde til mig..

Anmeld

12. september 2011

Chris86

Altså efter fødslen lagde vi fra ca 11-14 på barselsgangen, hvor der lagde en mere... Og derefter boede vi på patienthotellet de efterfølgende dage, Pigen, faren og mig
Det er vel forskelligt alt efter hvor man skal føde....

Anmeld

12. september 2011

Simon's moar <3

Jeg kom alene på en 4 mands stue, men dagen efter, kom der en anden mor og hendes barn der ind også. Blev så pga komplikationer flyttet, så vi fik ene stue, men der kom en anden ind på den anden stue jeg havde.

Det kommer jo nok også an på, hvor travlt de har

Anmeld

12. september 2011

MortilCilas

På Nykøbing f sygehus er det enkelt stuer

Anmeld

12. september 2011

morethanperfect

På svendborg sygehus er det enkeltstuer

Anmeld

12. september 2011

Janni.

Horsens sygehus er også én mands stuer

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Herning er også enestuer

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

På Herlev kommer det an på presset netop dén dag.. de forsøger at finde enestuer til én, men man kan godt risikerer, at der er én mere på stuen, men man er skærmet af, så man ikke ligger og kigger på hinanden efter hvad JM sagde til mig..

Okay, mange tak Det bare ikke så hensynsfuldt at proppe to mødre sammen, for der kommer jo folk rendende konstant for at besøge en, og hvis den ene gerne vil sove.. Men ja, det jo kun to dage det drejer sig om.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Altså efter fødslen lagde vi fra ca 11-14 på barselsgangen, hvor der lagde en mere... Og derefter boede vi på patienthotellet de efterfølgende dage, Pigen, faren og mig
Det er vel forskelligt alt efter hvor man skal føde....

Okay, kan man vælge at komme hjem istedet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.