igangsættelse - Hjælp .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Sofia

Jeg fik en pille, de tog vandet, jeg havde vedrop hele fødslen og til sidst tog de ham med hård sugekop.. Det var meget tæt på kejsesnit ved mig, tror det skyldes jeg ikke fik egne veer, det hele var kunstigt og de var ikke kraftige nok desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Laura25

Mulleunge skriver:

Hejsa Kvinder ..

Jeg bliver heldigvis sat i gang på min termins dato hvis der ikke er sket noget inden ..
Dog fik jeg a vide at der var større sandsynlighed for at det kunne ende i kejsersnit ved igangsættelse ??

Derfor spørger jeg jer :

Da i blev sat i gang var det så kun ved pille eller kan man tale med dem om at tage vandet? og fødte i naturligt?

Hej. Jeg fik sat en pille op og 4 timer efter gik vandet. Fødslen endte efter 17 timer (og 8 sugekop forsøg) i kejsersnit, men sådan var det endt ligemeget hvad, da det viste sig at bebs og bækken ikke passede sammen (så jeg kunne simpelthen ikke føde ham). Jeg har ikke hørt at at igangsættelse øger risikoen for kejsersnit...?

Pøj pøj med den forestående fødsel!

Anmeld

19. september 2011

LIZO

Maja88 skriver:

hvis du læser hvad jeg skriver så VED JEG det er sådan...
min svigerinde har lige været igennem det.. plus min veninde er JM

Det passer så ikke har prøvet det 2 gange. Man må 2 piller om dagen i op i 5 dage. Men meget sjælent der går så længe.

Anmeld

19. september 2011

LIZO

Jeg har prøvet det 2 gange nu og ingen af gange er blevet ved ks. Første gang fik jeg 2 piller med 6 timer mellemrum. dagen efter kom jeg ud for at få en pille mere men de kunne tage vandet fik dog ingen veer så fik ve drop og 5 timer efter er han født. Med zoey var det før tid så skulle ha en pille igen men jm kunne lige præsis tage vandet men igen fik jeg ikke veer så fik ve drop var stadig kun 2 cm åben. 90 min senere er zoey født.

Anmeld

19. september 2011

Maja88

LIZO skriver:

Det passer så ikke har prøvet det 2 gange. Man må 2 piller om dagen i op i 5 dage. Men meget sjælent der går så længe.

de har lavet en NY pille som skal ligge i 24 timer=

1 pille om dagen i 3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.