Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg fik 3 piller, uden den store virkning, og til sidst prikkede de hul på vandet, og 4 timer senere havde jeg født min datter helt naturligt finger for at du få en god fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
inpe skriver: jeg fik 3 piller, uden den store virkning, og til sidst prikkede de hul på vandet, og 4 timer senere havde jeg født min datter helt naturligt finger for at du få en god fødsel
Mulleunge skriver: Tak (: hvor lang tid tog processen ?
Tak (: hvor lang tid tog processen ?
fik den første pille lørdag aften, og den næste søndag formiddag, og den 3. mandag morgen, og fik taget vandet mandag eftermiddag, så det tog nogle dagen, men det var ikke så slemt.
inpe skriver: fik den første pille lørdag aften, og den næste søndag formiddag, og den 3. mandag morgen, og fik taget vandet mandag eftermiddag, så det tog nogle dagen, men det var ikke så slemt.
Mulleunge skriver: Det lyder som et godt forløb (:
Det lyder som et godt forløb (:
det var det også, der blev taget godt hånd om os, og vi havde den sødeste jordmor
inpe skriver: det var det også, der blev taget godt hånd om os, og vi havde den sødeste jordmor
Mulleunge skriver: Ih det håber jeg altså også at jeg kan prale af snart (;
Ih det håber jeg altså også at jeg kan prale af snart (;
det kan du snart, held og lykke
inpe skriver: det kan du snart, held og lykke
Mulleunge skriver:Det er jo lige om snart pisse spændende altså .. Håber snart at han kommer så, hvordan går det med dine ben ?
MaybeBaby skriver: Ja, det kan jo blive når som helst... Jeg vil dog bare gerne at det blev i denne måned. Men hvordan kan det være, de vil sætte dig igang på din termin? Og der er stadig den der pest/kolera tendens med væsken i benene. Hvis jeg går og lign. så mærker jeg ikke rigtig til det, men så kan jeg bare ikke være nogle steder pga bækkensmerter. Men går jeg ikke, så skal jeg i mandens sko, hvis jeg skal ned og handle! det er simpelthen så fjollet!!! Så godt jeg snart får kroppen igen
Ja, det kan jo blive når som helst... Jeg vil dog bare gerne at det blev i denne måned. Men hvordan kan det være, de vil sætte dig igang på din termin? Og der er stadig den der pest/kolera tendens med væsken i benene. Hvis jeg går og lign. så mærker jeg ikke rigtig til det, men så kan jeg bare ikke være nogle steder pga bækkensmerter. Men går jeg ikke, så skal jeg i mandens sko, hvis jeg skal ned og handle! det er simpelthen så fjollet!!! Så godt jeg snart får kroppen igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128