igangsættelse - Hjælp .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

inpe

jeg fik 3 piller, uden den store virkning, og til sidst prikkede de hul på vandet, og 4 timer senere havde jeg født min datter helt naturligt  finger for at du få en god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Mauser.

inpe skriver:

jeg fik 3 piller, uden den store virkning, og til sidst prikkede de hul på vandet, og 4 timer senere havde jeg født min datter helt naturligt  finger for at du få en god fødsel

Tak (: hvor lang tid tog processen ?

Anmeld

11. september 2011

inpe

Mulleunge skriver:

Tak (: hvor lang tid tog processen ?

fik den første pille lørdag aften, og den næste søndag formiddag, og den 3. mandag morgen, og fik taget vandet mandag eftermiddag, så det tog nogle dagen, men det var ikke så slemt.

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

inpe skriver:

fik den første pille lørdag aften, og den næste søndag formiddag, og den 3. mandag morgen, og fik taget vandet mandag eftermiddag, så det tog nogle dagen, men det var ikke så slemt.

Det lyder som et godt forløb (:

Anmeld

11. september 2011

inpe

Mulleunge skriver:

Det lyder som et godt forløb (:

det var det også, der blev taget godt hånd om os, og vi havde den sødeste jordmor

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

inpe skriver:

det var det også, der blev taget godt hånd om os, og vi havde den sødeste jordmor

Ih det håber jeg altså også at jeg kan prale af snart (;

Anmeld

11. september 2011

inpe

Mulleunge skriver:

Ih det håber jeg altså også at jeg kan prale af snart (;

det kan du snart, held og lykke

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

inpe skriver:

det kan du snart, held og lykke

Taaak (:

Anmeld

11. september 2011

MaybeBaby

Mulleunge skriver:

Det er jo lige om snart pisse spændende altså .. Håber snart at han kommer så, hvordan går det med dine ben ?

Ja, det kan jo blive når som helst... Jeg vil dog bare gerne at det blev i denne måned. Men hvordan kan det være, de vil sætte dig igang på din termin? Og der er stadig den der pest/kolera tendens med væsken i benene. Hvis jeg går og lign. så mærker jeg ikke rigtig til det, men så kan jeg bare ikke være nogle steder pga bækkensmerter. Men går jeg ikke, så skal jeg i mandens sko, hvis jeg skal ned og handle! det er simpelthen så fjollet!!! Så godt jeg snart får kroppen igen

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

MaybeBaby skriver:

Ja, det kan jo blive når som helst... Jeg vil dog bare gerne at det blev i denne måned. Men hvordan kan det være, de vil sætte dig igang på din termin? Og der er stadig den der pest/kolera tendens med væsken i benene. Hvis jeg går og lign. så mærker jeg ikke rigtig til det, men så kan jeg bare ikke være nogle steder pga bækkensmerter. Men går jeg ikke, så skal jeg i mandens sko, hvis jeg skal ned og handle! det er simpelthen så fjollet!!! Så godt jeg snart får kroppen igen

fordi jeg har en rygsygdom så jeg protesterede (; er bare super glad for at de vil sætte mig i gang, åh ja det må altså ikke være sjovt ? Virkelig ubehageligt for dig, det må spænde fuldstændig meget jo ! Ja altså jeg har stadig klip klapper på, jeg kan ikke have noget som helst andet på mine fødder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.