igangsættelse - Hjælp .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.722 visninger
44 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Mauser.

Hejsa Kvinder ..

Jeg bliver heldigvis sat i gang på min termins dato hvis der ikke er sket noget inden ..
Dog fik jeg a vide at der var større sandsynlighed for at det kunne ende i kejsersnit ved igangsættelse ??

Derfor spørger jeg jer :

Da i blev sat i gang var det så kun ved pille eller kan man tale med dem om at tage vandet? og fødte i naturligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

morethanperfect

Mulleunge skriver:

Hejsa Kvinder ..

Jeg bliver heldigvis sat i gang på min termins dato hvis der ikke er sket noget inden ..
Dog fik jeg a vide at der var større sandsynlighed for at det kunne ende i kejsersnit ved igangsættelse ??

Derfor spørger jeg jer :

Da i blev sat i gang var det så kun ved pille eller kan man tale med dem om at tage vandet? og fødte i naturligt?

Altså mit vand gik jo en aften , og dagen efter fik jeg ve drop fordi der ikke var sket noget ..

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

Mulleunge skriver:

Hejsa Kvinder ..

Derfor spørger jeg jer :

De kan kun tage vandet hvis du allerede er lidt åben.. 

Jeg fik lagt pille op, af 2 omgange. Der var fuldstændig lukket (11 dage over termin) og jeg fødte under et døgn efter første pille, og 8 timer efter første ve.

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

AnneBJ skriver:

De kan kun tage vandet hvis du allerede er lidt åben.. 

Jeg fik lagt pille op, af 2 omgange. Der var fuldstændig lukket (11 dage over termin) og jeg fødte under et døgn efter første pille, og 8 timer efter første ve.

SKØNT .. den omgang bestiller jeg

Anmeld

11. september 2011

MaybeBaby

Mulleunge skriver:

Hejsa Kvinder ..

Derfor spørger jeg jer :

Uh, det har jeg aldrig hørt! :-O men lurer lige med...

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

MaybeBaby skriver:

Uh, det har jeg aldrig hørt! :-O men lurer lige med...

Hvad har du ikke hørt ?? at der er risiko for kejsersnit ??

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

Mulleunge skriver:

SKØNT .. den omgang bestiller jeg

Der var heller ikke meget ballade ved det, så jeg vil også gerne gentage det næste gang. Måske bare liiidt tættere på termin..

Anmeld

11. september 2011

Maja88

de har lavet en ny stikpille som ligger i 24 timer.. før man ligger den næste...
men hvad jeg ved af pålidelige kilder.. så prikker de vandet så snart de kan

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

AnneBJ skriver:

Der var heller ikke meget ballade ved det, så jeg vil også gerne gentage det næste gang. Måske bare liiidt tættere på termin..

Forstår jeg godt (; heldigvis senest på min termins dato ..

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Jeg var faktisk ved jordemoder i Onsdags... Og vi snakkede om igangsættelse... 

Hun fortalte mig sådan her.. 

Hvis pillerne ikke hjælper - Så er der vedrop - og hvis det ikke hjælper, så er der kun kejsersnit tilbage... Det var hvad hun fortalte mig.. 

Hun sagde at jeg kan kun blive sat igang hvis der er en god grund... 

Jeg var blevet lovet at blive sat igang på min termin, da tøsen har en fin vægt, vil de ikke... Så hellere lade mig gå over tid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.