Hvornår fik I jeres barn passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

mom <3

Luna F. skriver:

Ja, jeg spørger fordi alle snakker meget om at de glæææder sig til at passe Julia osv. Men jeg har det sådan lidt... Jeg har ikke tænkt mig at få hende passet, bare fordi . Jeg har ikke fået barn for at hun skal passes hos alle mulige hele tiden, og fordi jeg skal rende i byen osv. 

Hun er 2 måneder gammel og kunne aldrig drømme om at lade nogen passe hende nu, det er jeg slet ikke klar til , plus at jeg ammer og ikke vil give hende flaske . Men hører mange der allerede har fået passet deres børn da de var så små. 

Jeg havde ikke tænkt mig at lade hende blive passet før hun er helt færdig med at amme, og kun hvis jeg skal et eller andet hvor hun absolut ikke kan komme med.

Hvad siger I? Er jeg total pylret ?

Er 100 % enig.

Jeg kan heller ikke forstå det der med "at få dem passet, bare fordi". Altså vi har ikke fået barn for andres skyld. Vi synes vores basse er fantastisk, og kan ikke se hvorfor andre skal passe ! Det betyder ikke at andre ikke må være sammen med vores baby.
Vi kan heller ikke forstå det der med at tage på weekend uden baby. Altså vi kan sagtens give hinanden kærlighed, uden at skulle afsætte baby til andre imens. Tilsvarende har vi da ikke lyst til at tage på ferie, uden baby.

Børn skal tids nok blive passet ude. Nej hold du bare fast i din mavefornemmelse, og vent med pasning til du ikke længere ammer, eller til det er nødvendigt. Du er ikke spor mærkelig eller pylret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

sne190810

mom <3 skriver:

Er 100 % enig.

Jeg kan heller ikke forstå det der med "at få dem passet, bare fordi". Altså vi har ikke fået barn for andres skyld. Vi synes vores basse er fantastisk, og kan ikke se hvorfor andre skal passe ! Det betyder ikke at andre ikke må være sammen med vores baby.
Vi kan heller ikke forstå det der med at tage på weekend uden baby. Altså vi kan sagtens give hinanden kærlighed, uden at skulle afsætte baby til andre imens. Tilsvarende har vi da ikke lyst til at tage på ferie, uden baby.

Børn skal tids nok blive passet ude. Nej hold du bare fast i din mavefornemmelse, og vent med pasning til du ikke længere ammer, eller til det er nødvendigt. Du er ikke spor mærkelig eller pylret.

Lige de ord jeg havde i mit hoved, men ikke kunne få ned på skærmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.