få barnet passet når det er DIT behov.. det er realt aldrig barnets behov at blive passet når de er så små.
jeg har aldrig haft problemer med at få mine i DP-BH selvom de ikke har været vendet til og blive passet ude fra de var små.. den store var 1,5 år inden nogen passede ham om dagen og 3 år inden han sov ude.
den lille var 2 år og der drejede det sig om 6 timer.. el. inden hun blev passet af andre..
begge børn har jeg kunne aflevere i BH fra dag 2 uden problemer.. de er bare faldet ind og har leget.. den lille var hjemmepasset af mig indtil BH start..
overnatninger har vi først brugt når barnet selv ønskede det.. og det har virket upåklageligt.
mine børn er trykke og jeg har givet dem en base hvor de ved jeg ER der.. jeg mener ikke pasning er noget der skal læres ved at de bliver passet af bester,mostre osv indimellem.. og nej jeg mener ikke det er nødvendigt og lære dem det før de starter i pasningstilbud..
pasnings tilbudet er jo noget fast hverdag med den/de samme personer og samme rytme..
så jeg mener ikke det kan sammenligens og gøre DP start lettere ved at sende dem fra famlilie medlem til famlile medlem.. det halve af barslel
Anmeld