Izabella var 3 dage gammel da hun blev passet af svigermor imens vi tog ud og handle.
Jeg elsker mine børn, det gør jeg men jeg elsker også at gøre ting UDEN dem. Feks handler jeg aldrig alene med dem. Det gør jeg altid alene eller hvis manden er med kan vi godt tage dem med. Vi tager ofte på cafe uden dem. Vi har været på parisertur en weekend uden dem. De bliver passet min. hver 3 weekend og gerne oftere til en overnatning hos bedsterne. Jeg kan sagtens tage i storcenter/Ikea osv uden dårlig samvittighed over de ikke er med.
Jeg nyder når de er hos bedsterne til overnatning så jeg kan tilbringe dagen og natten med manden, sove længe, lave mad som jeg ved de ikke gider spise men som vi nyder, være længe oppe og bare være os.
Vi er alle forskellige. Og feks min svigerinde tager ingen steder uden sine børn, hvis hun skal til Jylland tager hun dem med i bilen, om det så bare er for at hente en ting. Og ja det gør hun faktisk tit
Men altså, de skal nok være teenagere før jeg kan overveje at tage væk fra dem i længere tid. Feks. da vi var i Paris begyndte jeg virkelig at savne dem lørdag og da vi landede søndag i kbh kl 00 drønede vi hjem for at få dem hjem til os og sove selvom det nok havde været bedre at lade dem blive så vi kunne sove lidt længere end til kl 6
Anmeld