Hvornår fik I jeres barn passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Heidi86

DAs mor skriver:

Mener du da at de to ting hænger sammen?

Jeg ved ikke hvordan det er at amme. Desværre. Men vil da tro at det er sværere at aflevere sine børn...?! Der er flere ting og tænke på end at pakke flasker ned...-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

LinLin

Heidi86 skriver:

Jeg ved ikke hvordan det er at amme. Desværre. Men vil da tro at det er sværere at aflevere sine børn...?! Der er flere ting og tænke på end at pakke flasker ned...-

Det tror jeg absolut ikke - det er i hvert fald ikke min erfaring

Jeg ammede min ældste - den yngste fik flaske efter tre uger; jeg synes absolut det er sværere her anden gang (han er lige startet i VS her d. 1. sep) Jeg tror, det er fordi jeg ved, det er den sidste (=vi skal ikke have flere)

Anmeld

10. september 2011

M&M's Mor

Synes ikke du er pylret...prinsessen er jo kun 2 mdr...

Her blev begge vores prinsesser passet 1 times tid lige omkring da de var 2 mdr af morfar her hjemme hos os imens min mand og jeg køre ud og fik handlet stort ind til en uge af gangen og med begge pigerne fik vi det til at hænge sammen med lige efter en amning...

Mht til at sove ude var den store 15 mdr da hun sove ude første gang så hun havde prøvet det inden lillesøster skulle komme til verden og lillesøster prøvede det da hun var 14 mdr...

Anmeld

10. september 2011

Heidi86

DAs mor skriver:

Det tror jeg absolut ikke - det er i hvert fald ikke min erfaring

Jeg ammede min ældste - den yngste fik flaske efter tre uger; jeg synes absolut det er sværere her anden gang (han er lige startet i VS her d. 1. sep) Jeg tror, det er fordi jeg ved, det er den sidste (=vi skal ikke have flere)

Okay....- Ja det kan godt være at det er derfor at det er lidt svære... Men jeg vil så godt indrømme at jeg har utrolig svært ved at mine børn skal starte i bh og vs....- Der er jeg TOTAL pyler mor indtil de har været der i 1-2 mdr.

Anmeld

10. september 2011

Nolle

Zibrandt var et par uger gammel da jeg forlod ham første gang, Han lå og sov og så kom min veninde og jeg kom tilbage et par timer senere. han sov da stadig .. det var min moar der passet ham, så da han var 6 uger gammel skulle mig og min kæreste til tyksland få at købe ind til dåben der fik ham osse passet hos svigermor, var væk i 8 timer.. 

jeg tænkt jo hurtiger det bliver, jo nemmer får jeg og ham det senere i livet .. 

han skal sove første gang ude her den 24, der er han 4 mdr... det bliver spænde, hvordan vi begge klar den..

Anmeld

10. september 2011

LinLin

Heidi86 skriver:

Okay....- Ja det kan godt være at det er derfor at det er lidt svære... Men jeg vil så godt indrømme at jeg har utrolig svært ved at mine børn skal starte i bh og vs....- Der er jeg TOTAL pyler mor indtil de har været der i 1-2 mdr.

Det tror jeg da er meget almindeligt - og i hvert fald helt legalt

Anmeld

10. september 2011

lycly

schonert skriver:

Zibrandt var et par uger gammel da jeg forlod ham første gang, Han lå og sov og så kom min veninde og jeg kom tilbage et par timer senere. han sov da stadig .. det var min moar der passet ham, så da han var 6 uger gammel skulle mig og min kæreste til tyksland få at købe ind til dåben der fik ham osse passet hos svigermor, var væk i 8 timer.. 

jeg tænkt jo hurtiger det bliver, jo nemmer får jeg og ham det senere i livet .. 

han skal sove første gang ude her den 24, der er han 4 mdr... det bliver spænde, hvordan vi begge klar den..

Okay, hatten af for det, det ville jeg ALDRIG kunne Men så ammer du vel ikke, går jeg ud fra ?

Anmeld

10. september 2011

Sitrani

Synes ikke du er pylret - du gør det du føler er rigtigt jo

Jeg ammer selv fuldt ud, men er igang med at malke ud til om ca. 3 uger, hvor min kæreste og jeg skal til noget indflytterfest om aftenen.. Så bliver vores datter passet af mine forældre fra sent om aftenen og til vi kommer hjem, og det er hjemme hos dem - Hun er vant til at være der, fordi jeg tit besøger dem med hende, og nogen gange overnatter vi også, så det er ikke fremmed for hende, og derfor har jeg det okay med det.. Jeg har tænkt mig at amme hende lige inden vi tager afsted, og så sover hun heldigvis igennem hele natten, så hun ikke ænser at jeg er væk på samme måde, som hvis hun var vågen - og så er jeg hos hende igen, til når hun vågner om morgenen.. Så skal min mor kun give hende 1 flaske med min mælk om aftenen...

Vil selvfølgelig helst selv amme hende, men har også lyst til bare at være mig og min kæreste til en fest, som i gamle dage! Og det gør vi så den aften

Anmeld

10. september 2011

lycly

STN skriver:

Synes ikke du er pylret - du gør det du føler er rigtigt jo

Jeg ammer selv fuldt ud, men er igang med at malke ud til om ca. 3 uger, hvor min kæreste og jeg skal til noget indflytterfest om aftenen.. Så bliver vores datter passet af mine forældre fra sent om aftenen og til vi kommer hjem, og det er hjemme hos dem - Hun er vant til at være der, fordi jeg tit besøger dem med hende, og nogen gange overnatter vi også, så det er ikke fremmed for hende, og derfor har jeg det okay med det.. Jeg har tænkt mig at amme hende lige inden vi tager afsted, og så sover hun heldigvis igennem hele natten, så hun ikke ænser at jeg er væk på samme måde, som hvis hun var vågen - og så er jeg hos hende igen, til når hun vågner om morgenen.. Så skal min mor kun give hende 1 flaske med min mælk om aftenen...

Vil selvfølgelig helst selv amme hende, men har også lyst til bare at være mig og min kæreste til en fest, som i gamle dage! Og det gør vi så den aften

Okay, øver du hende i at spise af flaske så? Det er nemlig det jeg er nervøs for, HVIS jeg stod i en situation hvor hun skulle passes mens jeg ammer, at hun måske slet ikke vil tage flasken, eller endnu værre, bedre kan lide at få flaske og derfor ikke vil tage bryst igen hvis man først introducerer hende for flaske

Anmeld

10. september 2011

Nolle

Luna F. skriver:

Okay, hatten af for det, det ville jeg ALDRIG kunne Men så ammer du vel ikke, går jeg ud fra ?

Mange tak  

Jo jeg ammede, da han var lidt over 2 månder. Så efter sådan en tysklands tur var jeg godt øm. ;/ - jeg hade pumpet ud så han kunne få det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.