Hvornår fik I jeres barn passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.071 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. september 2011

lycly

Ja, jeg spørger fordi alle snakker meget om at de glæææder sig til at passe Julia osv. Men jeg har det sådan lidt... Jeg har ikke tænkt mig at få hende passet, bare fordi . Jeg har ikke fået barn for at hun skal passes hos alle mulige hele tiden, og fordi jeg skal rende i byen osv. 

Hun er 2 måneder gammel og kunne aldrig drømme om at lade nogen passe hende nu, det er jeg slet ikke klar til , plus at jeg ammer og ikke vil give hende flaske . Men hører mange der allerede har fået passet deres børn da de var så små. 

Jeg havde ikke tænkt mig at lade hende blive passet før hun er helt færdig med at amme, og kun hvis jeg skal et eller andet hvor hun absolut ikke kan komme med.

Hvad siger I? Er jeg total pylret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

lisesp83

NEJ, du er ikke pylret.

Julie er snart 17 mdr, og hun har ikke sovet andre steder end hjemme, og jeg fik hende først passet nogle timer, da hun var 7 mdr.

Anmeld

10. september 2011

afrobabies

Luna F. skriver:

Ja, jeg spørger fordi alle snakker meget om at de glæææder sig til at passe Julia osv. Men jeg har det sådan lidt... Jeg har ikke tænkt mig at få hende passet, bare fordi . Jeg har ikke fået barn for at hun skal passes hos alle mulige hele tiden, og fordi jeg skal rende i byen osv. 

Hun er 2 måneder gammel og kunne aldrig drømme om at lade nogen passe hende nu, det er jeg slet ikke klar til , plus at jeg ammer og ikke vil give hende flaske . Men hører mange der allerede har fået passet deres børn da de var så små. 

Jeg havde ikke tænkt mig at lade hende blive passet før hun er helt færdig med at amme, og kun hvis jeg skal et eller andet hvor hun absolut ikke kan komme med.

Jeg synes absolut ikke du er pylret.... Pigen er 2 måneder, nu må folk da lige slappe lidt af Og jeg har det på samme måde, hvorfor få børn, hvis man bare vil have dem passet konstant Jeg fik min ældste datter passet i et par timer af min mor, fordi jeg lige ville i biografen, der var hun også begyndt på flaske Jeg synes da heller ikke det er nemt at få barnet passet ude, når man stadig ammer, så ja, du må lige sige til familie/venner at de lige må slappe lidt af 

Anmeld

10. september 2011

Isabella_mor

vi har haft villads passet en weekend hos min søster.. noget jeg ikke har haft lyst til igen før han er blivet gammel nok og det er han nu..

når dit barn begynder at kunne spise alm mad så vil det også være nemmere at lade andre passe..

Men husk at man godt kan have brug for alenetid selvom man har fået et barn, så er det også en god idé at de prøver at komme lidt væk for at de ikke udvikler en slem seperationsangst.... og det har min søn hvertfald ikke. og det er jeg rigtig glad for at han ikke har. for det kunne jeg forestille mig ikke ville være til hans eller min egen fordel...

så ja du er lidt pyller, men det er ikke overdrevet, det er normalt.  

Anmeld

10. september 2011

Heidi86

Luna F. skriver:

Jeg synes overhovedet ikke at du er pylret. Vi er SÅ forskellige som mødre...
Personligt har jeg ikke haft svært ved at give slip på mine børn, men jeg har heller ikke ammet nogen af dem. Mine børn har været ca. 3 måneder gamle, hvor min mand og jeg har været på weekendophold for at "ruske" lidt op i forholdet igen... Det giver bare så meget og når man kommer tilbage ser man det hele med andre øjne igen...- Selvfølgelig har jeg savnet begge mine børn mens vi har været afsted men må også indrømme at jeg har nydt det fuldt ud.
Det at komme tilbage med total ny energi og kærligheden fyldt max op... Det er bare skønt...-
Har mødt mange forargelser over dette, men jeg tror på at det er det mest rigtige for mig og for vores forhold at gør for ofte kan manden altså føle sig noget tilsidesat efter 9 mdr´s graviditet og derefter at se hvor meget kærlighed man giver de små...
Men igen der er ikke en mor der er ens...- Og derfor er der stor forskel på hvornår man er klar til at overlade sine små guldklumper...!!

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

Luna F. skriver:

Du skal lytte til dit hjerte .. Hvis du ikke er klar til det, så lad vær

Vi fik Oscar passet da han var de 3 mdr. ca

Anmeld

10. september 2011

LinLin

Adam blev passet for første gang for et par uger siden; det var kun 3½ time. Der har ikke været behov for det!

Anmeld

10. september 2011

LinLin

Heidi86 skriver:

Jeg synes overhovedet ikke at du er pylret. Vi er SÅ forskellige som mødre...
Personligt har jeg ikke haft svært ved at give slip på mine børn, men jeg har heller ikke ammet nogen af dem. Mine børn har været ca. 3 måneder gamle, hvor min mand og jeg har været på weekendophold for at "ruske" lidt op i forholdet igen... Det giver bare så meget og når man kommer tilbage ser man det hele med andre øjne igen...- Selvfølgelig har jeg savnet begge mine børn mens vi har været afsted men må også indrømme at jeg har nydt det fuldt ud.
Det at komme tilbage med total ny energi og kærligheden fyldt max op... Det er bare skønt...-
Har mødt mange forargelser over dette, men jeg tror på at det er det mest rigtige for mig og for vores forhold at gør for ofte kan manden altså føle sig noget tilsidesat efter 9 mdr´s graviditet og derefter at se hvor meget kærlighed man giver de små...
Men igen der er ikke en mor der er ens...- Og derfor er der stor forskel på hvornår man er klar til at overlade sine små guldklumper...!!

Mener du da at de to ting hænger sammen?

Anmeld

10. september 2011

TbCp

Liva blev passet første gang da hun var lige godt 4 mdr. Det var for 3-4 timer mens vi (min mand og jeg) var ude at spise. Hun var lige begyndt at få flaske så mormor kunne sagtens have hende

Første gang hun sov ude mener jeg hun var om kring 8 mdr.

Anmeld

10. september 2011

NinaNymannMadsen

Asta var 4 mdr da hun blev passet i nogen timer. men over 1 år da hun blev passet ude hvor hun skulle sove der også.

du er ikke pyller, du bestemmer selv hvornår du vil ha hende passet. du skal jo også være klar til det selv og føle hun er klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.