Allerede sidste trimester!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være?

Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen 

Håber i alle har det fantastisk, uanset hvor i forløbet i er! 

Hvor er det dejligt at høre, søde! Jeg kan så godt huske, da du pludselig var gravid. Det er smukt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Ja, nogle gange er jeg lidt utålmodig (især når det ikke lige er den sjove del af graviditeten der mærkes) - og andre gange er jeg glad for at der er nogle måneder endnu; der er stadig en del ting jeg synes jeg mangler at forberede 

Sådan har jeg det også, Døjer du med noget særligt? Jeg har det ret nemt synes jeg. Håber det bliver ved. For ellers tror jeg, at jeg bliver ulidelig at være i nærheden af!

Anmeld

8. september 2011

Dinna88

Haha! Jeg er total skrukhøne. Mere vil ha mere! 

Haha! Om snart sidder du med store rander under øjnene og tænker: "En mere?! Yaikes..." Ej! 

Anmeld

8. september 2011

Frøken J. skriver:

Hvor er det dejligt at høre, søde! Jeg kan så godt huske, da du pludselig var gravid. Det er smukt!

Tak 

Anmeld

8. september 2011

Dinna88 skriver:

Haha! Om snart sidder du med store rander under øjnene og tænker: "En mere?! Yaikes..." Ej! 

Ja... den skal jeg nok lige igennem først. 

Anmeld

8. september 2011

Sujan

Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være?

Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen 

Ja som tiden flyver... Er du ikke lige blevet gravid?:-)

Synes selv at tiden går helt forfærdeligt langsomt her.

Anmeld

8. september 2011

Dinna88

Ja... den skal jeg nok lige igennem først. 

Du går en SKØN tid i møde, trods træthed! Uden tvivl. Og jeg tror heller ikke din skrukhed (er det overhovedet et ord?!) går væk

Anmeld

8. september 2011

Wimmie

Sådan har jeg det også, Døjer du med noget særligt? Jeg har det ret nemt synes jeg. Håber det bliver ved. For ellers tror jeg, at jeg bliver ulidelig at være i nærheden af!

Nej, ingen voldsomme gener her - jeg kan vist ikke klage i forhold til så mange andre. Har nogle lændesmerter og ellers generel ømhed men ellers går alt fint 

Anmeld

8. september 2011

BellaCiinea

JA ik??? Det jo slet ikke til at fatte!  Men ihhh hvor jeg dog glæder mig. Er Så utålmodig. Synes jo vi ventede længe nok inden! 

Hihi resten af tiden skal nok flyyyyyyyyve af sted Er jeg sikker på ;P Så du kan få din baby i armene

Åhh ja, synes I ventede ALT for URIMELIGT længe!!!! 

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

Tillykke

Kom til at tænke på det samme tidligere idag... Hold da op, om halvanden måned er jeg i tredje trimester... Det er så vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.