Hårfjerning med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg så et billed på museum engang for et års tid siden, der godt nok satte tankerne igang ved pigerne i klassen - drengene sagde at det var et øje med en kniv i

Hjælp det lyder ikke rart... Sikke nogle ting man oplever i folkeskolen, det giver jo varrigw men

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Nemlig .. jeg havde kun skjorten på, og kun de 2 øverste knapper som var knappet, også får man et kæmpemessigt bind på,som bare lå under mig, der nede

Hold da op det lyder flot hahaha gal hvor jeg glæder mig

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Min mand gør det for mig, heldigvis! 

Hvor er du heldig... Må jeg spørge hvordan i gør? Får mange underlige billeder inde i hovedet

Anmeld

8. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Hold da op det lyder flot hahaha gal hvor jeg glæder mig

Man er simpelthen så lækker

Erj, det er helt fantastisk, og jeg har aldrig følt mere mere naturlig og smuk .. Jeg tror det er det tidspunkt hvor man er allermest sig selv

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hjælp det lyder ikke rart... Sikke nogle ting man oplever i folkeskolen, det giver jo varrigw men

Det var så på htx, men alligevel... Tankevækkende

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Man er simpelthen så lækker

Erj, det er helt fantastisk, og jeg har aldrig følt mere mere naturlig og smuk .. Jeg tror det er det tidspunkt hvor man er allermest sig selv

Jeg glæder mig også ufatteligt meget... men må indrømme at jeg ikke kan lade være med at tænke på, at min mand nok aldrig kommer til St de mig som en fræk lille sex killing igen hehe

Anmeld

8. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Jeg glæder mig også ufatteligt meget... men må indrømme at jeg ikke kan lade være med at tænke på, at min mand nok aldrig kommer til St de mig som en fræk lille sex killing igen hehe

Haha .. det tror jeg han gør

Kan jeg godt forstå .. jeg vil gerne igen

Anmeld

8. september 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvor er du heldig... Må jeg spørge hvordan i gør? Får mange underlige billeder inde i hovedet

Enten gør han det i badet, eller også sætter jeg mig på wcet og så ordner han det der..

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Man kan tage et spejl og sætte "derned"... det fungerer for mig...

Okay, jeg er nødt til at spørge. haha! Bliver spejlet ikke dugget så? Eller du står måske ikke ude i badet imens?

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

Har stemt blankt da jeg selv gjorde det hele vejen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.