Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Jeg så et billed på museum engang for et års tid siden, der godt nok satte tankerne igang ved pigerne i klassen - drengene sagde at det var et øje med en kniv i
Jeg så et billed på museum engang for et års tid siden, der godt nok satte tankerne igang ved pigerne i klassen - drengene sagde at det var et øje med en kniv i
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cilas skriver: Nemlig .. jeg havde kun skjorten på, og kun de 2 øverste knapper som var knappet, også får man et kæmpemessigt bind på,som bare lå under mig, der nede
Nemlig .. jeg havde kun skjorten på, og kun de 2 øverste knapper som var knappet, også får man et kæmpemessigt bind på,som bare lå under mig, der nede
Misselbek skriver: Min mand gør det for mig, heldigvis!
Min mand gør det for mig, heldigvis!
Anonym skriver: Hold da op det lyder flot hahaha gal hvor jeg glæder mig
Hold da op det lyder flot hahaha gal hvor jeg glæder mig
Man er simpelthen så lækker
Erj, det er helt fantastisk, og jeg har aldrig følt mere mere naturlig og smuk .. Jeg tror det er det tidspunkt hvor man er allermest sig selv
Anonym skriver: Hjælp det lyder ikke rart... Sikke nogle ting man oplever i folkeskolen, det giver jo varrigw men
Hjælp det lyder ikke rart... Sikke nogle ting man oplever i folkeskolen, det giver jo varrigw men
Det var så på htx, men alligevel... Tankevækkende
Cilas skriver: Man er simpelthen så lækker Erj, det er helt fantastisk, og jeg har aldrig følt mere mere naturlig og smuk .. Jeg tror det er det tidspunkt hvor man er allermest sig selv
Anonym skriver: Jeg glæder mig også ufatteligt meget... men må indrømme at jeg ikke kan lade være med at tænke på, at min mand nok aldrig kommer til St de mig som en fræk lille sex killing igen hehe
Jeg glæder mig også ufatteligt meget... men må indrømme at jeg ikke kan lade være med at tænke på, at min mand nok aldrig kommer til St de mig som en fræk lille sex killing igen hehe
Haha .. det tror jeg han gør
Kan jeg godt forstå .. jeg vil gerne igen
Anonym skriver: Hvor er du heldig... Må jeg spørge hvordan i gør? Får mange underlige billeder inde i hovedet
Hvor er du heldig... Må jeg spørge hvordan i gør? Får mange underlige billeder inde i hovedet
Enten gør han det i badet, eller også sætter jeg mig på wcet og så ordner han det der..
Baby-støv skriver: Man kan tage et spejl og sætte "derned"... det fungerer for mig...
Man kan tage et spejl og sætte "derned"... det fungerer for mig...
Har stemt blankt da jeg selv gjorde det hele vejen igennem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128