Hårfjerning med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

MortilCilas

Jeg fjerned dem selvom jeg ikke kunne se, prøved så godt jeg kunne. Jeg fjerned enda dagen før fødslen, magted nemlig ikke at fjerne dem da jeg havde veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Mor til Mike

Min mand gør det for mig, heldigvis! 

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Du mangler en; Nej, jeg stoppede da jeg blev gravid.

Jeg kan ikke holde tanken ud om intimbarbering efter jeg blev gravid. Bare tanken om noget skarpt dernede er lige ved at få mig til at tude, jeg kommer til at tænke på abort 

Hold da op... Så drabelige tanker har jeg slet ikk

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg fjerned dem selvom jeg ikke kunne se, prøved så godt jeg kunne. Jeg fjerned enda dagen før fødslen, magted nemlig ikke at fjerne dem da jeg havde veer

Hehe så du gættede dig bare frem og hp ede på at få det hele med?

Anmeld

8. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Hehe så du gættede dig bare frem og hp ede på at få det hele med?

Ja .. men var da lidt nervøs for at skære mig, men det gik gok, og kunne simpelthen ikke lade det gro .. og tanken om at jeg skulle føde med hår der nede, det kunne jeg bare ikke

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Ja .. men var da lidt nervøs for at skære mig, men det gik gok, og kunne simpelthen ikke lade det gro .. og tanken om at jeg skulle føde med hår der nede, det kunne jeg bare ikke

Nej lige præcis... Tænker at man er ucharmerende nok at de på i forvejen, så skal der ikke også være hår på

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hold da op... Så drabelige tanker har jeg slet ikk

Jeg så et billed på museum engang for et års tid siden, der godt nok satte tankerne igang ved pigerne i klassen - drengene sagde at det var et øje med en kniv i

Anmeld

8. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Nej lige præcis... Tænker at man er ucharmerende nok at de på i forvejen, så skal der ikke også være hår på

Nemlig haha .. men man er egentlig p*sse ligeglad Der er ingen der skal se mig nøgen osv, og slet ikke fremmed, det første jeg gjorde da jeg kom ind på fødestuen, var at smide alt mit tøj, så jeg kunne få sygehus tøj på

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Nemlig haha .. men man er egentlig p*sse ligeglad Der er ingen der skal se mig nøgen osv, og slet ikke fremmed, det første jeg gjorde da jeg kom ind på fødestuen, var at smide alt mit tøj, så jeg kunne få sygehus tøj på

Det er sikkert også det mest behagelige at have på

Anmeld

8. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Det er sikkert også det mest behagelige at have på

Nemlig .. jeg havde kun skjorten på, og kun de 2 øverste knapper som var knappet, også får man et kæmpemessigt bind på,som bare lå under mig, der nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.