Hårfjerning med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Okay, jeg er nødt til at spørge. haha! Bliver spejlet ikke dugget så? Eller du står måske ikke ude i badet imens?

hehe... jo det gjorde... Så gør det før jeg går i bad...  og fylder håndvasken med vand....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hehe... jo det gjorde... Så gør det før jeg går i bad...  og fylder håndvasken med vand....

Smart smart! Bare mere tricky her, for brusekabinen er i et rum for sej, og wc/håndvask i et andet rum. Men så må man jo gå fra rum til rum

Anmeld

10. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Smart smart! Bare mere tricky her, for brusekabinen er i et rum for sej, og wc/håndvask i et andet rum. Men så må man jo gå fra rum til rum

hehe... jaah det kan godt blive lidt besværligt... Nogle gange gider jeg heller ikk spejl... så bliver det på følelse.... uden at kigge.. hehe... men bliver ikk altid lige godt...

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah det kan godt blive lidt besværligt... Nogle gange gider jeg heller ikk spejl... så bliver det på følelse.... uden at kigge.. hehe... men bliver ikk altid lige godt...

Nej tak, det oplevede jeg godt sidste gang. Måtte grine lidt, da jeg stod foran vores fuldlængdespejl bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.