Hårfjerning med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Nitz - <3 David

Det kan være man skulle prøve det... Kan bare ikke lide tanken om at man ligger der med en kæmpe dusk i hovedet på den stakkels jordemoder

JA der er vi jo så forskellige, jeg synes bare der er noget uhygiejnisk ved hår, ved ikke hvorfor det er nok bare mig der er sær...

Også bryder jeg mig ikke selv om at få hår i munden ved de mere intime stunder

Hehe jeg tror skam jordemoderen har set noget der er MEGET værre end en trimmet mis.. Puuuhu nogle billeder der popper op..

Jeg barberede også det hele engang.. Men så skulle jeg til en fotograf engang og stå model til nogle flotte nøgenbilleder.. hvor fotografen spurgte om ikke jeg kunne lokkes til at lade det gro lidt.. For det syns han var mere voksent.. Og ja.. det er så ca 6 år siden.. Og har haft det sådan siden..

Jeg barbere så hårene væk længere nede, ved skamlæberne osv.. så der ikke er noget ved de intime steder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Jeg sidder på hug i bruseren og barberer mig - føler mig frem og bruger spejl

Se det var smart at sætte sig helt ned... Hvis bare man ikke for overbalance

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hehe jeg tror skam jordemoderen har set noget der er MEGET værre end en trimmet mis.. Puuuhu nogle billeder der popper op..

Jeg barberede også det hele engang.. Men så skulle jeg til en fotograf engang og stå model til nogle flotte nøgenbilleder.. hvor fotografen spurgte om ikke jeg kunne lokkes til at lade det gro lidt.. For det syns han var mere voksent.. Og ja.. det er så ca 6 år siden.. Og har haft det sådan siden..

JA hvor må de dog blive udsat for meget

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hehe det kan være når jeg OVERHOVEDEt ikke kan mere selv, at jeg så bliver ligeglad

Kan bare se det for mig, store tykke mig ligge der med spredte ben imens min stakkels lille mand prøver at komme til for mave og komme ind i alle krogene... hahaha nej hvor må det se yndigt ud

Haha jeg lå ikke med spredte ben - sikke lige et billede at få *væk* *væk* med det billede igen

Nej nej, han hjælp mig i badet

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja hvis man dog bare kunne være ligeglad...

Synes det er svært at tage komplimenter til sig som "ej du bærer bare maven SÅ flot" og Neeej du har jo kun taget på på maven" blablabla man føler sig stadig som en stor ko

Præcis... Synes overhovedet heller ikke der var noget flot ved mig, selvom min kæreste var rigtig dygtig til at komplimentere min mavse... Følte mig bare som en hval.....

Men det hjælper når man har født og når man begynder at kunne gå normalt.... Hehe

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Præcis... Synes overhovedet heller ikke der var noget flot ved mig, selvom min kæreste var rigtig dygtig til at komplimentere min mavse... Følte mig bare som en hval.....

Men det hjælper når man har født og når man begynder at kunne gå normalt.... Hehe

Jubii det vil jeg glæde mig til... Jeg går ikke ture mere, nej jeg vralter afsted RapRap siger jeg bare (sikke mange dyr man kan være som gravid hehe)

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Haha jeg lå ikke med spredte ben - sikke lige et billede at få *væk* *væk* med det billede igen

Nej nej, han hjælp mig i badet

Det kan ikke gå væk nu hahahah

Man må vel skulle sprede benene med mindre det kun er en overfladisk barbering

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Det kan ikke gå væk nu hahahah

Man må vel skulle sprede benene med mindre det kun er en overfladisk barbering

Haha

Kan lige høre det for mig "Jeg stod lige og spredte benene for kæresten i badet" Men det var faktisk kun overfladisk, så sjovt var det heller ikke at få hjælp til

Anmeld

8. september 2011

Dansker i England

Jeg fik det vokset en gang om måneden, som jeg altid gør - så ingen forandringer for mig. Ville dog aldrig få min mand til at gøre det - det virker meget grænse overskridende for mig.

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jubii det vil jeg glæde mig til... Jeg går ikke ture mere, nej jeg vralter afsted RapRap siger jeg bare (sikke mange dyr man kan være som gravid hehe)

Præcis... Man kan føle sig som en strandet hval, være så stor som en ko, være ligeså klodset som en tyr i en glasbutik, tigge som en hund, når man vil have sin vilje, hvæse som en kat når hormonerne melder sig, vralte som en and og være en gris når man får ædeflip...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.