Hårfjerning med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Haha

Kan lige høre det for mig "Jeg stod lige og spredte benene for kæresten i badet" Men det var faktisk kun overfladisk, så sjovt var det heller ikke at få hjælp til

Nej det var jo det jeg tænkte... hahah "så spreder vi skat" arhahaha ååh nej, tuder af grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Nej det var jo det jeg tænkte... hahah "så spreder vi skat" arhahaha ååh nej, tuder af grin

Hahahaha - ja, nu fik jeg også et torsdagsgrin! Hehe det er godt med noget humor

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Præcis... Man kan føle sig som en strandet hval, være så stor som en ko, være ligeså klodset som en tyr i en glasbutik, tigge som en hund, når man vil have sin vilje, hvæse som en kat når hormonerne melder sig, vralte som en and og være en gris når man får ædeflip...

Haha jaah... Det værste er at man kan kende sig selv i alle dyrene du nøvner... Ikke bare et eller to

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hahahaha - ja, nu fik jeg også et torsdagsgrin! Hehe det er godt med noget humor

Haha det bliver man sku nødt til at have i sådan en deprimerende situation, ikke at kunne pleje sig selv hahaha

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Jeg fik det vokset en gang om måneden, som jeg altid gør - så ingen forandringer for mig. Ville dog aldrig få min mand til at gøre det - det virker meget grænse overskridende for mig.

Kunne de godt komme til for vommen?

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Haha det bliver man sku nødt til at have i sådan en deprimerende situation, ikke at kunne pleje sig selv hahaha

Haha ja lige præcis

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Haha jaah... Det værste er at man kan kende sig selv i alle dyrene du nøvner... Ikke bare et eller to

Nemlig

Anmeld

8. september 2011

Maja88

132319 skriver:

Jeg har stemt blankt for jeg kunne sagtens nå helt frem til at jeg fødte.

Aldrig om nogen andre og slet ikke min kæreste skulle gøre det for mig

den er jeg med på

Anmeld

8. september 2011

Camillee

Baby-støv skriver:

Man kan tage et spejl og sætte "derned"... det fungerer for mig...

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

Du mangler en; Nej, jeg stoppede da jeg blev gravid.

Jeg kan ikke holde tanken ud om intimbarbering efter jeg blev gravid. Bare tanken om noget skarpt dernede er lige ved at få mig til at tude, jeg kommer til at tænke på abort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.