MorDk skriver:
Jeg ved ikke om du har læst mit indlæg igennem...?
Jeg stiller et spørgsmål... jeg skriver at der er forskellige holdninger til brugen af sut *s* Og så kommer jeg med MIN holdning! Er det forkert?
Jeg kunne lige så vel spørge om holdning til brug af bleer og hvilket mærke osv. Men nu var jeg nysgerrig omkring holdning til brug af sut!
Jeg har vel lov at have en mening ligesom alle andre?
Jeg må da indrømme at jeg føler mig en smule angrebet med din måde at starte dit "svar på" ... jamen dog.... jamen dog.... Du ku lige så godt have skrevet "Hvad rager det dig og bland dig venligst uden om". din reaktion får da mig til at tænke mit. Er det fordi dit barn bruger rigtig meget sut og du ikke har sat en grænse? Jeg siger ikke det er sådan og det er også fuldstændig ligemeget. Hvis nogle forældre har børn der bruger sut til de er 10 år ...det er da ik mit problem. Jeg oprettede tråden fordi jeg undre mig... og er nysgerrig... og det er vel heller ikke forkert i dagens Dk eller?
Jeg er hverken fordomsfuld eller ønsker at bestemme hvad alle andre gør. Jeg er ligesom dig... medlem af Baby.dk og skriver i forskellige tråde og opretter tråde.
Go' dag 
Ja, jeg har skam læst dit indlæg igennem, og finder det pudsigt at du nævner om det mon er fordi mit barn selv bruger sut meget, jeg kan skam godt finde ud af at diskutere et emne uden at det behøver at reflektere min egen virkelighed.
Det jeg skriver, som du føler som et angreb, er den måde du vælger at sætte indlægget op på - som så mange andre tråde om måder at opdrage på, jeg kan godt læse at du starter med at skrive at du ikke mener der er noget rigtigt og forkert, men jeg syntes så du modsiger det lige bagefter, da du jo har en holdning til hvad der er forkert og rigtigt ift. det at bruge sut.
Hvis du ønskede en debat om brugen af sut, så havde du vel forholdt dig neutralt (som du gjorde lige i starten), derefter skrevet hvad du gjorde og herefter ikke hvad du tænkte om andre folks brug af sut - for der var du dømmende, måske ikke bevidst som jeg også skriver, men ikke desto mindre så er det den fornemmelse jeg stod med og står med når debatter oprettes med opdragelse og ts vælger at ytre at det modsatte af hvad h*n anser som normal, er forkert eller bare mindre rigtigt i hendes/hans øjne - og ja, det gjorde at jeg skrev som jeg skrev, og jeg står ved det.