min søn er nu 17mdr og hans sutter ligger altid i sengen sammen med hans pude..
Han kan bede om begge dele hvis han vil have dem, og ja så får han dem, for han beder kun om dem når han er træt og pylleret..
Han har ikke en bamse, men derimod sin pude som han bruger til trøst, han har først lige fået sine tænder, og inden de kom frem fik han faktisk lov at løbe med sutten som det passede ham, det blev først lavet om den dag hans første tand kom frem..
og ja jeg er os en af de slemme slemme mødre som giver min dreng en kop med drypfri låg, eller en flaske med i seng med vand i, for hvis han så er tørstig, så vågner han selv og drikker og vækker ikke mig.. Jeg er oppe kl 5-5:30 hver dag og har altså brug for de der få timers søvn jeg kan få, og derfor får han det med i seng..
Vi har været igennem en turbulent periode, og min søn han får det næsten akkurat som han vil have det lige nu, selvfølgelig får han ikke lov til at styre hjemmet, det er stadig mig der er den voksne og det er mig der bestemmer, men vi kører altså efter hans rytme og det kan vi fordi vi kun er ham og mig lige nu, og det benytter jeg mig altså af..
Anmeld