Må hellere skrive her i stedet for konstant at oprette nye tråde

Så var jeg inde i dag. Var jo lidt irriteret i morges fordi det virkede forhastet, men det var så godt et forløb i dag! Jordemoderen var en af dem, jeg har haft før. Sådan meget typen der er effektiv, kærlig og sådan godt erfaren. Hjertelyden lå as usual højt, og jeg kom så ind til samtale med en overlæge.
Og hun var også bare SÅ sød og venlig. Og havde sat sig ind i ALT - hele forløbet! Hold op en lettelse altså. Hun valgte at scanne den lille igen, men alt så jo stadig fint ud. Så lyttede hun lidt til mit hjerte, og hun synes den hoppede et par slag over et par gange, så hun ville gerne have kørt en EKG på mig og have taget blodprøver for stofskiftesygdom.
Så det fik jeg gjort! Jeg prøvede at forklare dem der lavede EKGen at jeg altså fik det skidt af at ligge på ryggen, og det helt sikkert ville påvirke aflæsningen af mit hjerte, men det kunne ikke lade sig gøre anderledes, sagde de. Og da jeg blev kaldt ind til lægen med resultaten var hun også først sådan lidt bob-bob over aflæsningen, indtil jeg forklarede hende det med jeg havde ligget på ryggen. Og så måtte hun også ryste på hovedet af de laboranter, fordi det er allemandsviden, at placerer du en højgravid på ryggen, så bliver der trykket på de store blodkar til hjertet, hvilket SELVFØLGELIG har en betydning. Så hun aflæste selv min puls igen, og det var fint.
Konklusionen var, at babyen har det godt. Altså hun er jo livlig, og er nu blevet scannet 3 ekstra gange hvor alt har været perfekt. Jeg personligt fejler heller ikke noget, så hun kunne ikke sige andet end at det bare var sådan med den lille. Hun sagde dog også, at de ikke bare ville lade mig gå 2 uger over og så ikke holde øje med nogen, så jeg har fået en tid fredag i næste uge til igen at få kørt kurve, så de lige kan følge med.
Spurgte om det havde betydning for babyen under fødslen, da jeg forestiller mig de godt kan blive stresset. Og hvis hun så i forvejen har hurtig hjertelyd. Og hun sagde, at de ville følge op på det under fødslen, således at jeg nok ville få kørt CTG under hele fødselsforløbet. Self. lidt hårdt at rende med det maskineri på hele tiden, men jeg vil gerne vide, at den lille har det godt, så det er okay

Så det er alt for det forløb for nu. Finally

De ringer senere, hvis der er noget at se på stofskifteblodprøverne, men det tvivler jeg på der er