En update på det hele :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Frøken J.

Til jer, der har fulgt lidt med.. Angående jeg har været inde og få kørt strimmel flere gange sidste uge pga. babys for hurtig hjertelyd og selv er blevet checket i hoved og røv..

Alle har været mega søde gennem hele forløbet, men har også følt mig frustreret, fordi der ikke rigtig er nogen der har informeret mig ordentligt om, hvad de egentlig var ved at undersøge, og hvad de ledte efter. Og den ene der siger det er ok med hurtig hjertelyd, og den anden der siger, at det ikke er så sundt for baby.

I dag skulle jeg have taget flere blodprøver, fordi mine prøver torsdag viste, at mit blodprøvetal var lidt for lavt. Havde fået at vide de ville ringe i løbet af dagen, men her lidt i 17 havde jeg stadig intet hørt, så besluttede mig for at ringe ind. Jordemoderen fik en læge til at ringe mig op med resultaterne:

Alt så fint ud. Og hende lægen var SÅ sød! Hun spurgte mig sådan ind til hvad planerne var for videre forløb osv., og jeg måtte sige, at jeg ikke anede noget som helst, og knap nok anede hvad det var de forsøgte at undersøge. Og hun var virkelig venlig, bliver helt rørt ved tanken Hun forklarede mig alt om hvad de havde checket og hvorfor, og talte om, at fordi de ikke kunne finde nogen åbenlys årsag til babys hjertelyd, så havde de ledt efter, om jeg personligt fejlede noget, som kunne påvirke den. Hvilket jeg ikke gør. Hun fik forklaret og fortalt en masse, og så sagde hun, at hun synes vi skulle booke en ambulant tid til mig onsdag, hvor jeg kan komme ind og få kørt en strimmel mere og lige få sådan en opsamling på forløbet med en læge, så jeg ikke skal gå og være total forvirret. En sekretær ringer i morgen med et klokkeslet

Det var virkelig dejligt at snakke med hende, for jeg har virkelig været rundforvirret hvad angår hele forløbet, og hvad de har ledt efter, samt hvad der evt. kunne være galt med baby. Og hun var meget forstående overfor, at jeg havde brug for afklaring.

Så næste skridt er at se, hvad de siger på onsdag, men umiddelbart er både baby og jeg raske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

SussieThyssen

Det er rigtigt godt at høre. 

Du ved hvor jeg er, hvis du trænger til et mentalt kram.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. september 2011

lycly

Ej hvor skønt at de bare er så søde . Og godt at der umiddelbart ikke er noget galt med din lille pige . Hun vil nok bare lige gøre opmærksom på sig selv Håber alt kommer til at gå som det skal her de sidste par uger. Der er jo ikke så langt igen !!

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Det er rigtigt godt at høre. 

Du ved hvor jeg er, hvis du trænger til et mentalt kram.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Luna F. skriver:

Ej hvor skønt at de bare er så søde . Og godt at der umiddelbart ikke er noget galt med din lille pige . Hun vil nok bare lige gøre opmærksom på sig selv Håber alt kommer til at gå som det skal her de sidste par uger. Der er jo ikke så langt igen !!

Ja, det er virkelig dejligt! Det virkede også til, at hun havde stor forståelse for, at det var svært at være "tabt i systemet" og ikke rigtig vide, hvad der foregik
Men er glad for, at jeg har en rask pige. Så er jeg bare spændt på konklusionen onsdag

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

Dejligt med en god oplevelse og en læge der har tid til at sætte dig ordentligt ind i det hele.

Nu håber jeg du kan nyde det sidste af din graviditet - der er jo slet ikke så længe igen

Anmeld

5. september 2011

Maja_4000

Det er SÅ dejligt når der er en som gider bruge tid på at forklare det hele .. Sådan havde jeg det , da jeg fik ny jm

Godt at høre , at der er styr på det hele 

Anmeld

5. september 2011

Laulund87

Jamen hey det er da totalt godt nyt!

Dejligt med en sød læge der tager sig tid

(Mon den her strimmel også skal vare tre timer)

Anmeld

5. september 2011

Moms

5. september 2011

Clisolka

Godt nyt!! Dejligt med en god update

Super dejligt at lægen ville bruge tid på at forklare det hele, så du ikke skal bekymre dig alt for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.