TrineMine86 skriver:
ja kan godt forstå du er frustreret over lægerne, jeg har også haft forskellige læger hver gang, og det er også meget modsigende hvad de siger, men jeg stoler på at alt er ok, og så må jeg mærke efter på min krop og føle efter om den mener det samme 
ja de brikse, de er simpelthen ikke bygget til gravide kvinder, hvis ikke man er svimmel, har ondt i ryg og lænd i forvejen så får man det i hvert fald 
vil lige dele en erfaring med dig
nu har jeg jo fået kørt ctg MANGE gange den sidste tid og måske er det noget jeg bilder mig ind
men jeg synes altså at babys puls bliver meget finere og ikke så høj, hvis jeg beder JM om at slukke for lyden og jeg ligger på siden med hovedet væk fra skærmen sådan at jeg ikke bliver bange/forskrækket/nervøs når jeg ser kurven ligge i det røde felt, men de gange jeg har prøvet at gøre dette og koncentreret mig om at slappe af, da har babys puls lagt i det hvide/gule område det meste af tiden og kun været i det røde felt få gange.. ved ikke om det er indbildning eller om mit humør kan påvirke babys puls, men du kunne jo prøve det i morgen 
og så vil jeg lige sige at jeg
for at lillepigen får en flot kurve i morgen og at i får en konklusion på alt dette 
Ja, man må jo også prøve at lytte lidt til sin egen intuition! Pt. synes jeg min krop sender mange signaler på, at hun kommer ud før termin, men lad os nu se!
Jeg har prøvet at ligge både med ryggen til og fronten mod skærmen, både med og uden lyd, og det har ikke gjort så meget forskel. Men helt klart et godt tip!

De spørger også hele tiden om jeg er nervøs for lige at se om det har indflydelse, og får næsten dårlig samvittighed når jeg erkender, at jeg egentlig ikke er nervøs

Jeg vil ikke være bange før der er rigtig grund til det. Er bare mest irriteret og træt af det hele!
Og hold kææft mand min krop er smadret i aften. Altså virkelig.. Det er gravide! Hvorfor fanden sådan en hård briks?