SussieThyssen skriver:
Jo tak..har selv været igennem den slags forløb af alle mulige slags flere gange i mit liv og også under mine mange graviditer, så ja been there-done that.
Man får fnidder af at skulle fortælle den samme historie om og om igen.
Som du siger...gid de dog ville læse journalen eller give en de samme folk 
Da jeg skulle have min søn, blev jeg til sidst så gal i hovedet at jeg sørme FIK den samme læge..fantastisk 
Nå men det var også først efter at de pludseligt havde smidt mig ud af systemet i Slagelse og havde overført mig til Rigshospitalet.
De havde bare glemt to ting..dels at spørge mig og også at informere mig...så da jeg troppede op på Slagelse til en undersøgelse, ja så eksisterede min journal eller tid overhovedet ikke i deres system 
Jeg må indrømme, at der fik jeg nok et af mine meget sjældne tilfælde af ukontroleret vrede, og gik så med et brag, og så kunne de så selv om at hænge billederne lige og lukke lågerne på skabene, samt feje glasskår op 
(Men så fik de så mødt en telekinetiker i samme åndedrag...ups)
Nå men de skyndte sig at flytte mig tilbage til Slagelse og så blev der ikke snakket mere om rigshospitalet 
Så bare stå på din ret..man må altså godt sige fra 
Hold da kæft, det var da imponerende! Fandme i orden du sagde fra! Haha! Men nu skal min mor med i morgen, så hvis jeg er for flink, skal hun nok slå i bordet. Altså det var jo det samme da jeg ringede ind om noget og hun sagde, "Ja, er det angående svar om test for svangerskabsforgiftning" - Nå da, tester i for det?
Og i dag da jeg ankom til fødegangen, og en jordemoder sagde, at hun lige skulle bruge min kærestes CPR-nummer til mine indlæggelsespapirer. Indlæggelse!? det endte så med at dem skulle hun ikke bruge alligevel, og jeg skulle slet ikke indlægges. De er fandme altså lidt rundt på gulvet på de dersens sygehuse

Er på forhånd lidt "spændt" på hvor meget styr de har på det i morgen

Også når den ene begynder at tale om igangsættelse, og man begynder at forberede sig mentalt, og den næste så siger: "Ved du hvad, vi ses bare, når du engang får veer" - Nu må de altså tage at blive enige