Kofoed. skriver:
Det ved jeg godt, men stadig, gør man lige noget inplusivt forkert, så frygter jeg det bare...
Du har vel i teorien også en (kommer an på prolitikken på dit sygehus). Jeg har bare fået et klokkenslet også 
Kender godt det med bidet, men mine kom i nat reelmæssigt og man kunne nemt tage tid, så det synes jeg tyder meget godt. Ber til, at det kommer (med smerter) igen i nat, så jeg kan få tøsen ud NU !!! Hehe.
Øv det ikke sætte gang i noget, næste gang må i gerne tage mig med, blev først introduseret for Ikea tidligere i år og er ligesom alle andre blevet hugt, hihi.
for der snart sker noget hos dig også. 

VESTØV 
.Det har du ret i, men jo mere man slapper af jo mindre spændt er der vel dernede - og så er chancen for man sprækker helt vild vel mindre?

Godt jeg har en masse teorier

Haha - ja, man må gå 10 dage over til i Horsens, så "Gud forbyde det" kan jeg risikere først at føde til oktober

Eej, hvor vildt - så kunne de da godt have fortsat! Helt ærligt - det er da fusket sådan og snyde dig, når man er så længselsfuld... Bandit altså

Hihi - ja, der er ikke andet for, så må vi afsted i håb om, at det kan sætte fut i de små guldklumper - og det var da på tide du blev introduceret for IKEA - det er simpelthen det bedste

Vestøvet er modtaget med STOR kyshånd - og sender lige en røvfuld afsted til dig også (har sagt jeg føder 10.09.11 - så er ved at være lidt presset)