Scanning 38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det er bestemt heller ikke fordi, jeg ikke prøver! Åh, hvor må der gerne snart ske noget. Enten skal mens. smerterne altså til at tage mere ved eller lign. for jeg bliver da tosset af det her venten! Vil så gerne have mine fødder igen!

Jeg har næsten ikke kunne gå i dag, for mit bækken har åbenbart givet sig og så med dårlig hofte, det er sååå skønt. Men ja, de mens smerter må gerne snart tage til, de er så småt begyndt at trække bagom til numsen/lænen, men de går i sig selv hver eneste gang. Har også konstant plukveer.

Det værste var godt nok i nat, var nød til at stå op klokken halv 6, for kunne ikke ligge ned længere grundt smerter i begge hofte og den klassiske, sparket i skridet smerte.

Derudover vil et normalt tarmsystem også være dejligt, nøj jeg er træt af alle de toilet besøg. Har stadig en normal blære, hihi, så her er det den anden vej der er problemet.

Det blev sgi da lidt piv piv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Endnu bedre, 13 dage, hehe. Min oprendelige terminsdato var også d 20, så noget tyder jo på, at hun kommer den dag i stedet

Hihi ja men hvis du bliver sat igang med stikpille kan der jo gå længe før veerne kommer jeg blev sat igang med stik pille med nicklas fik 2 og fra kl 20 af gik jeg rund i lejligheden i en bestem rute da de var så hyppige og gjore så ondt at jeg slet ikkek unne ligge eller stå stille og få slappet af, dog var der ikke meget effekt ved dem da jeg aldrig fik kræftige veer. men min krop var også helt færdig da de satte mig igang

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi ja men hvis du bliver sat igang med stikpille kan der jo gå længe før veerne kommer jeg blev sat igang med stik pille med nicklas fik 2 og fra kl 20 af gik jeg rund i lejligheden i en bestem rute da de var så hyppige og gjore så ondt at jeg slet ikkek unne ligge eller stå stille og få slappet af, dog var der ikke meget effekt ved dem da jeg aldrig fik kræftige veer. men min krop var også helt færdig da de satte mig igang

Satser på jeg er åben nok til de kan prikke hul på forstervandet Men ja, hun kommer nok nærmere d 20 end 19.

Så kender du jo ruten til denne gang

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Eej, hvor dejligt at hun vokser derinde Skønt at hun trives derinde og bare vokser derudaf

Hvis det kan trøste dig, har jeg en veninde, som har født en datter på 3200 gram og en datter på 4000 gram - og hun kunne ikke mærke forskel på størrelsen, da hun fødte, så tror jeg ikke du skal være bange for - selvom jeg godt kan forstå din tankegang

Dejligt du har fået tid til igangsættelse - ihh, hvor bliver det altså spændende

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Eej, hvor dejligt at hun vokser derinde Skønt at hun trives derinde og bare vokser derudaf

Hvis det kan trøste dig, har jeg en veninde, som har født en datter på 3200 gram og en datter på 4000 gram - og hun kunne ikke mærke forskel på størrelsen, da hun fødte, så tror jeg ikke du skal være bange for - selvom jeg godt kan forstå din tankegang

Dejligt du har fået tid til igangsættelse - ihh, hvor bliver det altså spændende

Ja det er det

Det virker ikke helt, ikke endnu i hvert fald. Bøj jeg frygter at jeg spræker og bækkenbunden bliver ødelagt.

Det er rigtig skænt med en dato.

Hvordan går det eller hos dig? så dit indlæg med snydt, men det siger jo ikke så meget generelt

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Skønt med en igangsættelsesdato. Der er jo ikke ret længe til, uuuhh, hvor bliver det spændende

Håber du kan holde de sidste dage ud

Anmeld

7. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Satser på jeg er åben nok til de kan prikke hul på forstervandet Men ja, hun kommer nok nærmere d 20 end 19.

Så kender du jo ruten til denne gang

Ja kender delvis turen, jeg var jo så doppet at jeg bare lå og lå og efter jeg fik blokaden var jeg jo slet ikke med og de to jdm studerende glemte vist lige at informere ig om hvor slemt det stod til.

Det var først da vi fik ny jdm ved vagtskifte jeg blev informeret. Har tænk mig at ring ud til dem i dag for har så vildt mange smerter og kan slet ikke sove for dem og følelsen af en blærebetændelse uden en er virkelig ikke sjovt

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Skønt med en igangsættelsesdato. Der er jo ikke ret længe til, uuuhh, hvor bliver det spændende

Håber du kan holde de sidste dage ud

Det er det nemlig

Det håber jeg også, kroppen bliver dog mere og mere ødelagt hver dag, men sådan skal det vel næste være

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Ja kender delvis turen, jeg var jo så doppet at jeg bare lå og lå og efter jeg fik blokaden var jeg jo slet ikke med og de to jdm studerende glemte vist lige at informere ig om hvor slemt det stod til.

Det var først da vi fik ny jdm ved vagtskifte jeg blev informeret. Har tænk mig at ring ud til dem i dag for har så vildt mange smerter og kan slet ikke sove for dem og følelsen af en blærebetændelse uden en er virkelig ikke sjovt

Håber du har fået det lidt bedre.

Jo, hvorfor sagde de ikke noget? jeg var blevet mega sur, hvis det skete for mig.

Anmeld

7. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Håber du har fået det lidt bedre.

Jo, hvorfor sagde de ikke noget? jeg var blevet mega sur, hvis det skete for mig.

Tja ville jeg også gerne vide. Det er jo også en af grundene til jeg ikke kan acceptere aks´et med Nicklas. For det kom jo så meget bag på mig at det stod så slemt til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.