Scanning 38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Må JM ikke lave en hindeløsning endnu? Aner det ikke, men når du allerede har veer så tit, så ja, måske hun kunne sætte gang i lidt derinde eller skal man over termin før de vil sådan noget?

det håber jeg da han vil synes, måske det gør det lidt mere virkeligt for ham, at en fremmed snakker om hende og at han kan høre noget, som normalt ikke er der, det ved man jo aldrig.

jeg må ikke få lavet hindeløsning da jeg fik et aks sidste gang så hvis jeg skal sættes igang så er det med ballonkateret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

jeg må ikke få lavet hindeløsning da jeg fik et aks sidste gang så hvis jeg skal sættes igang så er det med ballonkateret

Arh okay, det er nok lidt svære "bare lige" at få sat igang. Det var noget med du heller ikke skulle gå over termin ikk?

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Så fik jeg snakket med FG og øv, de rykkede den "den forkerte" vej, så har fået en tid d 19 kl 11:20, hvor det så skal bedømmes, hvilken type igangsættelse det bliver. Meeen det betyder jo, at hun ALLERSENEST kommer d 22 WEEEEE.

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Arh okay, det er nok lidt svære "bare lige" at få sat igang. Det var noget med du heller ikke skulle gå over termin ikk?

Hvis jeg ikke er gået i fødsel når jeg er 1 uge over termin bliver jeg sat igang.

Nå det var en lidt øv tur ved jdm, min egen var der ikke så var inde ved en anden og orkede ikke at skulle fortælle hele forløbet om igen så fik lige målt diveres ting og så smuttede vi igen tog 10 min. av av hun blev skønnet til 3100, men hun var nok noget større, mne hun ture ikke trykke og rykke mere på maven da jeg jo har de pisse smerter og at der er meget væske.

Nicklas var bare sådan en stor dreng

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Så fik jeg snakket med FG og øv, de rykkede den "den forkerte" vej, så har fået en tid d 19 kl 11:20, hvor det så skal bedømmes, hvilken type igangsættelse det bliver. Meeen det betyder jo, at hun ALLERSENEST kommer d 22 WEEEEE.

Lidt øv det var den anden vej, men så ved du da at der ikke er mere end 14 dag til. og så på min termins dato

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Hvis jeg ikke er gået i fødsel når jeg er 1 uge over termin bliver jeg sat igang.

Nå det var en lidt øv tur ved jdm, min egen var der ikke så var inde ved en anden og orkede ikke at skulle fortælle hele forløbet om igen så fik lige målt diveres ting og så smuttede vi igen tog 10 min. av av hun blev skønnet til 3100, men hun var nok noget større, mne hun ture ikke trykke og rykke mere på maven da jeg jo har de pisse smerter og at der er meget væske.

Nicklas var bare sådan en stor dreng

Okay, det var sådan det var, husker ikke så godt

Ja, det lyder ikke som det mest spændende besøg og øv, at du har så ondt.

Godt nicklas var dygtig derinde.

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Lidt øv det var den anden vej, men så ved du da at der ikke er mere end 14 dag til. og så på min termins dato

Endnu bedre, 13 dage, hehe. Min oprendelige terminsdato var også d 20, så noget tyder jo på, at hun kommer den dag i stedet

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Hvor er det fedt!!! Jojo, træls det var den forkerte vej, men nu ved du pludselig en dato, hvad der er vildt snyd, men super fedt for jer!  Så er det snart ven! Hvilke forskellige former for igangsættelse er der? At de tager vandet og stikpiller, ikk?

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Hvor er det fedt!!! Jojo, træls det var den forkerte vej, men nu ved du pludselig en dato, hvad der er vildt snyd, men super fedt for jer!  Så er det snart ven! Hvilke forskellige former for igangsættelse er der? At de tager vandet og stikpiller, ikk?

Mange tak Jo så er der også ballon ting noget, men den bruges ikke særlig tit. Derudover er der vedrop, men den bruges som regel sammen med vandafgang. Kan ikke huske andre former lige nu.

Men det betyder jo også, at du skal til og i gang

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Mange tak Jo så er der også ballon ting noget, men den bruges ikke særlig tit. Derudover er der vedrop, men den bruges som regel sammen med vandafgang. Kan ikke huske andre former lige nu.

Men det betyder jo også, at du skal til og i gang

Det er bestemt heller ikke fordi, jeg ikke prøver! Åh, hvor må der gerne snart ske noget. Enten skal mens. smerterne altså til at tage mere ved eller lign. for jeg bliver da tosset af det her venten! Vil så gerne have mine fødder igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.