Scanning 38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Tja ville jeg også gerne vide. Det er jo også en af grundene til jeg ikke kan acceptere aks´et med Nicklas. For det kom jo så meget bag på mig at det stod så slemt til.

Det kan jeg nu godt forstå, øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det kan jeg nu godt forstå, øv.

Så denne her gang får de nok en lidt mere skrap Sanne i fødsel for jeg vil fandme også vide hvor slemt det står til mid mit barn og mig selv.

hihi så håber de følger fødselsplanen

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Så denne her gang får de nok en lidt mere skrap Sanne i fødsel for jeg vil fandme også vide hvor slemt det står til mid mit barn og mig selv.

hihi så håber de følger fødselsplanen

Det kan jeg også godt forstå, hihi, kan lige se det for mig, en meget sur fødende kvinde, puha, hvem tør modsige hende

Anmeld

7. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det kan jeg også godt forstå, hihi, kan lige se det for mig, en meget sur fødende kvinde, puha, hvem tør modsige hende

Bare en mega sur gravid tror jeg skrammer de fleste

Var lige en tur i ikea og alle skulle kommentere min mave eller spørger om det ikke snart var nu. Til sidste spurgte jeg en om hun syntes det var sjovt hvis jeg kom hende og kommentede hende mave og spurgte om det ikke snart var nu for jeg ved det jo lige så let. Syntes bare det er nok alle spøger og jeg ved jo lige så lidt som dem.

Min mave er min og ikke allemands eje og man røre ikke ved min mave uden at få lov. BASTA

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Bare en mega sur gravid tror jeg skrammer de fleste

Var lige en tur i ikea og alle skulle kommentere min mave eller spørger om det ikke snart var nu. Til sidste spurgte jeg en om hun syntes det var sjovt hvis jeg kom hende og kommentede hende mave og spurgte om det ikke snart var nu for jeg ved det jo lige så let. Syntes bare det er nok alle spøger og jeg ved jo lige så lidt som dem.

Min mave er min og ikke allemands eje og man røre ikke ved min mave uden at få lov. BASTA

Her hvor vi bor er folk også efterhånden utålmodige, hehe. Men jeg har jo også haft halv stor mave de sidste 4-5 måneder, så de spørger tit om der ikke er lige om lidt, jo jo, termin er da om 11 dage, så det kan ske hvert øjeblik, men tror nu stadig jeg er den der er mest utålmodig.

Men ja, jeg kan slet ikke tage når andre røre maven, det er kun kæreste og stedmor der må.

Anmeld

7. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Her hvor vi bor er folk også efterhånden utålmodige, hehe. Men jeg har jo også haft halv stor mave de sidste 4-5 måneder, så de spørger tit om der ikke er lige om lidt, jo jo, termin er da om 11 dage, så det kan ske hvert øjeblik, men tror nu stadig jeg er den der er mest utålmodig.

Men ja, jeg kan slet ikke tage når andre røre maven, det er kun kæreste og stedmor der må.

Det er faktisk ret sjovt at nogen mener at en gravidmave er allemands eje.

De glemmer bare hvordan en gravid kan få sine homonflip

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Det er faktisk ret sjovt at nogen mener at en gravidmave er allemands eje.

De glemmer bare hvordan en gravid kan få sine homonflip

Også det, men smerterne glemmer de vist også.

Anmeld

7. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Også det, men smerterne glemmer de vist også.

Ja dem har man glemt meget hurtig efter fødslen.

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Det er det nemlig

Det håber jeg også, kroppen bliver dog mere og mere ødelagt hver dag, men sådan skal det vel næste være

Det lyder ikke rart

Du må tælle dage, og se om du kan få dem til at gå hurtigt (ikke nemt - I know)
Håber for dig at det er til at holde ud, de sidste dage

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Det lyder ikke rart

Du må tælle dage, og se om du kan få dem til at gå hurtigt (ikke nemt - I know)
Håber for dig at det er til at holde ud, de sidste dage

Dage bliver skam talt Allerede været oppe i 6 timer, så er der kun ca 9 til jeg går i seng, wee.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.