Hvad vejede jeres baby i uge 35 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

channie-g

henh01 skriver:

over 4 kg.. Jeg var i chok Og blev sat i gang 14 dage efter - 4220 g vejede han og var 56 lang.

OMG.... det var en ordenligt baby du fik dig der... blev du sat igang i uge 37 så eller hvordan... er nemlig bange for selv og få et moster stor baby, er præcis 32 uger idag og i fredags blev han skønnet til at være 2200, hvilket jeg synes lyder a meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

TbCp

Mulleunge skriver:

Det er selvfølgelig ikke fedt at være indlagt altså :/ men tripper jo af ren spænding så ville ikke gøre noget hvis hun kom om nogle uger

Nej kan godt forstå du er utålmodig, men de har det jo bedst af at blive derinde til de er helt klar

Anmeld

6. september 2011

Mauser.

TbCp skriver:

Nej kan godt forstå du er utålmodig, men de har det jo bedst af at blive derinde til de er helt klar

Men de er de jo 37+ (; men man kan jo ikke få dem ud før man går i fødsel uanset hvor utålmodig man er altså

Anmeld

6. september 2011

henh01

channie-g skriver:

OMG.... det var en ordenligt baby du fik dig der... blev du sat igang i uge 37 så eller hvordan... er nemlig bange for selv og få et moster stor baby, er præcis 32 uger idag og i fredags blev han skønnet til at være 2200, hvilket jeg synes lyder a meget...

2200 i uge 32 synes jeg ikke lyder af meget. Min vejede 1800 g mere end din 3 uger senere. Ja jeg blev sat i gang fordi han var SÅ stor. Det er vidst ikke altid lige sådan at blive godkendt til igangsættelse, men han vejede bare SÅ meget og jeg havde samtidig 3,5 l fostervand.

Anmeld

6. september 2011

Mauser.

channie-g skriver:

Ved ikke om det er meget faktisk ? der er vidst også en forskel på om det er pige eller dreng tror jeg, men ja det er jo det min pige vejer nu

Anmeld

6. september 2011

Mauser.

henh01 skriver:

2200 i uge 32 synes jeg ikke lyder af meget. Min vejede 1800 g mere end din 3 uger senere. Ja jeg blev sat i gang fordi han var SÅ stor. Det er vidst ikke altid lige sådan at blive godkendt til igangsættelse, men han vejede bare SÅ meget og jeg havde samtidig 3,5 l fostervand.

Har du diabetes eller ved man hvorfor at han var så stor ?

Anmeld

6. september 2011

henh01

Mulleunge skriver:

Har du diabetes eller ved man hvorfor at han var så stor ?

Nej jeg havde ingen sukkersyge.. Blev testet for det 3 gange - dete r åbenbart sygehusets eneste svar på store børn: "så hard u nok sukkersyge" men nej det havde jeg ikke.. Min datter vejede også meget - 4210g - det eneste de så kan finde på at sige nu er at jeg er god til at ruge på børn og at min moderkage fungerer rigtig godt.. hmm... Ikke særlig betryggende når ikke de kan komme gennem fødselsvejene og man gerne vil have en mere på et tidspunkt.

Anmeld

6. september 2011

TbCp

Mulleunge skriver:

Men de er de jo 37+ (; men man kan jo ikke få dem ud før man går i fødsel uanset hvor utålmodig man er altså

Jaaa... eller uge 40 som de jo burde blive inde til
Men nej, babyen kommer jo når den gør og så kan man jo være nok så utålmodig

Anmeld

6. september 2011

Mauser.

henh01 skriver:

Nej jeg havde ingen sukkersyge.. Blev testet for det 3 gange - dete r åbenbart sygehusets eneste svar på store børn: "så hard u nok sukkersyge" men nej det havde jeg ikke.. Min datter vejede også meget - 4210g - det eneste de så kan finde på at sige nu er at jeg er god til at ruge på børn og at min moderkage fungerer rigtig godt.. hmm... Ikke særlig betryggende når ikke de kan komme gennem fødselsvejene og man gerne vil have en mere på et tidspunkt.

Uh altså nej det kan jeg virkelig godt forstå søde, ja det er det eneste de har at sige, jeg døjede med meget smap på et tidspunkt, der var de også overbevist om at jeg havde sikkersyge ?! hm .. hvilket jeg så ikke har, og min pige er ikke ret stor

Anmeld

6. september 2011

Mauser.

TbCp skriver:

Jaaa... eller uge 40 som de jo burde blive inde til
Men nej, babyen kommer jo når den gør og så kan man jo være nok så utålmodig

Ja (; skal snakke om igangsættelse hvis jeg ikke har født til termin pga rygsygsom, det håber jeg virkelig at jeg får igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.