Hvad vejede jeres baby i uge 35 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah men de har også været over gennemsnit for to.... de er nogle små tykke basser.... Scanninger viser altid de er godt tykke om maven.. hehe...

Også har det vel også noget at sige det er drenge...

Ja mon egentlig ikke ? Drenge er vel større end piger når de bliver født? eller det aner jeg faktisk ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ja mon egentlig ikke ? Drenge er vel større end piger når de bliver født? eller det aner jeg faktisk ikke

Jo tror jeg helt bestemt... Jeg går til jordemoder med en der venter tveæggede, pige og dreng... Der er også rimelig stor forskel på dem... Men det er meget normalt fordi det er pige og dreng...

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jo tror jeg helt bestemt... Jeg går til jordemoder med en der venter tveæggede, pige og dreng... Der er også rimelig stor forskel på dem... Men det er meget normalt fordi det er pige og dreng...

Np okay (; ej det må virkelig være specielt at få en dreng og en pige på samme tid, hold da op det må være besværligt mht indretning osv

Anmeld

5. september 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Np okay (; ej det må virkelig være specielt at få en dreng og en pige på samme tid, hold da op det må være besværligt mht indretning osv

hehe... jaah det har jeg også tænkt på....

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah det har jeg også tænkt på....

og svært mht tøj indkøb ? hm .. Har i alt det tøj i skal bruge? og andre ting ?

Anmeld

5. september 2011

twinny

Mulleunge skriver:

og svært mht tøj indkøb ? hm .. Har i alt det tøj i skal bruge? og andre ting ?

jaaah og meget mere til.... hehe..... Folk spørg til barsel gaver og vi mangler bare ingenting.. hehe....  baby shop amok har man nok været igennem..

Anmeld

5. september 2011

Ranarupta

Mulleunge skriver:

Jep, jeg er lige nysgerrig, var selv til jordemoder i dag som sagde at min pige vejede ca. 2200-2300 så ville lige hører hvad jeres vejede/vejer på dette tidspunkt

Albert vejede 3576 i 34+5.
Han blev født for tidligt pga. svangerskabsforgiftning og han var så stor, pga. at jeg havde fået konstateret graviditetssukkersyge halvanden uge før fødslen.

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Ranarupta skriver:

Albert vejede 3576 i 34+5.
Han blev født for tidligt pga. svangerskabsforgiftning og han var så stor, pga. at jeg havde fået konstateret graviditetssukkersyge halvanden uge før fødslen.

Ja hold da op, sikke en basse .. Det var da godt at han kom før tid kan man så sige (;

Anmeld

5. september 2011

Ranarupta

Mulleunge skriver:

Ja hold da op, sikke en basse .. Det var da godt at han kom før tid kan man så sige (;

Ja, både og.
Meget af hans ekstra vægt var væske.

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

jaaah og meget mere til.... hehe..... Folk spørg til barsel gaver og vi mangler bare ingenting.. hehe....  baby shop amok har man nok været igennem..

Ja, vi ønsker os bare heller ikke ..
Syntes at folk skulle købe hvad de vil når man er gravid og ikke først når man har født, der har man jo selv købt ..
Man kan jo ikke satse på at folk køber det man ønsker sig efter fødsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.