Frøken J. skriver:
At et par stykker har oplevet noget, gør det jo ikke til en hovedregel for den specifikke situation
Det er jo også usundt at ryge som gravid, selvom flere oplever, at barnet kommer ud på den anden side og har det fint - Hvis du kan følge mig?
Jeg synes ikke 2700 gram er lidt. Det er mindre end 4 kg, det er klart, men det er ikke sådan jeg tænker: Så for satan, det var en lille unge. Og begynder at spørge, om man ikke har spist nok osv 
Det ville jeg da finde helt naturligt og ville ikke være nærtagende ..
Det er da helt i orden at spørge ind til kosten da der er så stor forskel på de babyer der kommer, jeg spørger om sukker har en indflydelse på barnets vægt da det jo svinger meget fra person til person og personer indtager forskellig kost, så det er skam ren nysgerrighed .. Jeg ville da ikke blive muggen hvis folk spurgte mig : spiser du intet slik siden hun ikke vejer mere? Men åbenbart et MEGET følsomt emne at tale om sit barns vægt kan jeg forstå ..
Ja folk indtager forskellig føde og har forskellige vaner, og syntes da at det er interesant at se hvad der påvirker barnet.
Siden der var forskel på vores pige og vi ikke er så langt fra hinanden syntes jeg bare at det var interesant at se på de forskellige ting vi fyldte os med, og det gav du mig jo en rigtig god forsklaring på.
Jeg lytter blot til hvad min jordemoder siger og når hun giver udtryk for at man kan overveje kejsersnit hvis barnet er 4 kilo + så er det jo klart at jeg bekymre mig.
Anmeld