Hvad vejede jeres baby i uge 35 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Mauser.

Ranarupta skriver:

Ja, både og.
Meget af hans ekstra vægt var væske.

åh lille mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ja, vi ønsker os bare heller ikke ..
Syntes at folk skulle købe hvad de vil når man er gravid og ikke først når man har født, der har man jo selv købt ..
Man kan jo ikke satse på at folk køber det man ønsker sig efter fødsel?

nej det er jo det... Lige som min mormor kan godt blive lidt for fornuftig nogen gange, hvis du forstår...

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

nej det er jo det... Lige som min mormor kan godt blive lidt for fornuftig nogen gange, hvis du forstår...

Tell me about it, syntes godt nok også at nogle familie medlemmer er slemme .. LUK !!! hehe

Anmeld

5. september 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Tell me about it, syntes godt nok også at nogle familie medlemmer er slemme .. LUK !!! hehe

hehe.. jaah

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Jep, jeg er lige nysgerrig, var selv til jordemoder i dag som sagde at min pige vejede ca. 2200-2300 så ville lige hører hvad jeres vejede/vejer på dette tidspunkt

Den stædige Fedling derinde blev vurderet til 3 kg og lå 15 pct over kurven... Så begyndte de at pladre om graviditetsbetinget sukkersyge osv ku være årsagen... Megen nope - ingenting der :0) slutteligt sagde (den søde) JM at han nok bare slægter sin far på - ikke at han er tyk, men han er 192 cm i højden ;0)

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

Den stædige Fedling derinde blev vurderet til 3 kg og lå 15 pct over kurven... Så begyndte de at pladre om graviditetsbetinget sukkersyge osv ku være årsagen... Megen nope - ingenting der :0) slutteligt sagde (den søde) JM at han nok bare slægter sin far på - ikke at han er tyk, men han er 192 cm i højden ;0)

Shit altså det er jo helt skørt .. Griner. Håber at du har købt tøj i str 62 så hehe ..

Anmeld

6. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Shit altså det er jo helt skørt .. Griner. Håber at du har købt tøj i str 62 så hehe ..

Har lidt - meeen håber dæleme han kan passe det i str 56 bare et par uger - det er sååååh sødt :0)

Anmeld

6. september 2011

TbCp

Mulleunge skriver:

hmmm .. det er jo spændende at hører om, er selv spændt på hvornår min pige melder sin ankomst

Ja men ville nu ønske jeg var gået til termin, så jeg var sluppet for 2 ugers indlæggelse, sonde osv.

Så jeg håber da også din lille bliver inde nogle uger endnu

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

da jeg var til scanning i uge 34+1 der blev hun mål og vurderet til 2500 g ca.

skal til jordmor i næste uge hvor jeg vil være 36+4 når det er.

Anmeld

6. september 2011

HeidiØ

Her blev han skønnet til 2800 gram i uge 35.. men i uge 38 blev han skønnet til 3400 gram - så pæææn vægtstigning på relativt kort tid.

Senest igår i uge 40 er han skønnet til 3900 gram - lad os se hvor kæmpe han i virkeligheden er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.