Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bubba skriver: ok.. tak for det.. er bare ved at gå til af spænding.. Er der nogle af jer, der har oplevet en lille blødning mellem ÆL og mens uden at I har været gravide?
ok.. tak for det.. er bare ved at gå til af spænding.. Er der nogle af jer, der har oplevet en lille blødning mellem ÆL og mens uden at I har været gravide?
ja også det men også prøve af små blød og være gravid.
Henriette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henriette1976 skriver: ja også det men også prøve af små blød og være gravid. Henriette
ok.. håber virkelig også at det er derfor jeg blødte..
.
Ville gerne have kunnet stemme 2 gange... men først gang testede jeg svagt postitiv i 6-7 uge... ved ikke om jeg kunne have gjort det før..!
2 gange testede jeg 4 dage før testdag.
1012lmp skriver: Ville gerne have kunnet stemme 2 gange... men først gang testede jeg svagt postitiv i 6-7 uge... ved ikke om jeg kunne have gjort det før..! 2 gange testede jeg 4 dage før testdag.
oki.. ja, kunne godt være at jeg skulle prøve at teste i morgen.. er bare så spændt og nervøs
flere? Nogen, der blødte ca 1 uge før forventet mens og ikke havde en positiv graviditetstest i hånden, men som fik sin mens`?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128